missschien heb ik pco..na hoelang medicijnen nemen waren jullie zwanger?

Hoi zonnetje,

Dat duurt nog wel erg lang ja. Heb je al eens contact gehad met deze gyn? Zo niet, dan zou ik bij een andere proberen. Je kent er dan toch nog geen dus maakt het mijns inziens niet uit wie je hebt/krijgt. Het hele proces hangt toch al van wachten aan elkaar, dus hoe eerder je er terecht kan hoe liever lijkt me. Je hebt nu eenmaal de stap genomen dus kan me voorstellen dat je er dan ook maar zo gauw mogelijk mee wilt starten.
Maar goed is jouw keuze natuurlijk....

liefs Corina

he cootje,

nou idd dat heb ik ook echt,dat ik er zo snel mogelijk mee wil starten en naar de gyn wil..nu nog 6 weken wachten is echt te lang..
ik heb nog geen contact gehad met de gyn dus denk dat ik maar weer bel en vraag wanneer de eerst volgende plek is..ga ik zo gelijk maar ff doen!
je hoort het van me!

hoe gaat het met je?las ergens anders dat je nu 37 weken bent?spannend!

liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

En kun je nu eerder terecht? Ben benieuwd.
Ik baalde er ook altijd enorm van dat je nooit eerder een afspraak kon maken dan over 2 of 3 weken, maar dit duurt wel erg lang. Ik hoop dat je eerder kunt/mag komen.

Met mij gaat het goed hoor. Ik ben idd 37 weken zwanger. De laatste dingen in huis aan het schoonmaken en dan kan het wachten beginnen haha.

Groetjes Corina

hoi,

ik heb gebelt maar kon echt niet eerder..alle gyn.hebben het druk,zelfs de spoedafspraken zijn al vol..dus moet toch echt geduld hebben tot 10 nov..
meer dan wachten kan ik nu niet dus ga niet meer bezig zijn met zwanger worden.ik blijf wel op het forum mee lezen en schrijven,vind dat veel te gezellig!

wat fijn dat je je zo goed voelt zeg!nou begint het wachten voor je ja..erg leuk!
weet je al wat het word?

liefs zonnetje

Hey,

Dat is jammer, maar goed dan heb je het in ieder geval geprobeerd. 1 troost, als die gyn het zo druk hebben is het een teken dat jij niet de enige bent met een vruchtbaarheidsprobleem. MAar wel jammer dat je zo lang moet wachten. Maar goed kun je er alvast aan wennen want het hele proces hangt aan elkaar van het wachten.
Moet je doen. Is leuk hoor. Toen ik met de behandeling bezig was wist ik niet van deze site af en achteraf vind ik dat wel erg jammer. Ik heb nooit mijn gevoelens en ervaringen kunnen delen met mensen die het zelfde meemaakten of meegemaakt hadden.

Nee wij weten niet wat het wordt. Bewust niet. We vinden het veel te leuk om dat geheim te houden tot de geboorte. Met de 20 weken echo hebben we ook allebei onze ogen dichtgedaan toen ze rond het geslachtsdeel iets moest bekijken.
En wachten doe ik al even. Onze oudste is 4 weken te vroeg geboren en ik hield er rekening mee dat dat nu ook kon gebeuren, maar gelukkig "loop" ik nu al een week langer. Dus wat dat betreft kan het elk moment komen. Zal wel tegen vallen als ik overtijd ga lopen. ;-)

Fijn weekend!

Groetjes Corina

hoi cootje,

alles nog rustig daar?
wel spannend en leuk zeg!ook omdat het nog een verassing is wat het word.

ik vind het idd erg fijn dat dit forum er is zodat ik me al een beetje heb kunnen voorbereiden op wat er misschien te wachten staat.ik weet 90 procent zeker dat ik pco heb..ben nu nog niet ongesteld namelijk..(en niet zwanger)
ik leef echt naar 10 nov..ondertussen hou ik me niet bezig met zwanger worden,behalve hier op het forum schrijven dan!

ik heb het weekend gewerkt en moet straks weer..

fijne dag!
liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Ja alles is nog rustig hier. Geen veranderingen. Vandaag 38 weken, dus vanaf vandaag mag het van mij echt wel komen. Maar goed dat kun je niet dwingen hè. Wie weet ga ik wel overtijd lopen.....

Kan me voorstellen dat je naar 10 nov toeleeft. Ik adviseer je alleen 1 ding. Laat je niet van het kastje naar de muur sturen. Op de fertiliteitsafdeling zijn ze heel goed in het willen afwachten en kijken of de natuur het niet zelf wil doen. Ik vind dat zelf zo'n onzin. Je gaat niet zomaar naar zo'n arts, dus de natuur kan het zelf niet anders zit je daar niet. Dus als je het ergens niet mee eens bent gelijk zeggen anders houden ze je aan 't lijntje. Dat is niet alleen mijn ervaring maar van velen hier.

Groetjes Corina

hoi cootje,

nu mag je kleintje wel komen ja leuk hoor!
tja je kan niet veel meer doen dan afwachten he..succes!

hoe gaat dat dan zeg maar,ik ga 10 nov naar de gyn en die onderzoekt me gelijk of moet ik dan weer zo veel weken wachten..?en daarna naar die afdeling..??duurt natuurlijjk ook weer ff voordat je dan die medicijnen krijgt..?pff.
ik laat me zeker niet zomaar wegsturen,ik zit daar idd niet voor niks!

liefs zonnetje

Terug
Bovenaan