missschien heb ik pco..na hoelang medicijnen nemen waren jullie zwanger?

Hoi zonnetje,

Ja ik verlang enorm naar ons kleintje en kan haast niet wachten. Maar goed het zal moeten.
Ik hoop 1 ding en dat is dat ik toch echt voor de 42 weken ga bevallen, want ik moet er niet aan denken dat ze me in gaan leiden.....

Hoe zit je nu in je cyclus dan? Zou je zwanger kunnen zijn?

Groetjes Corina

hoi cootje,

kan me voorstellen dat je niet ingeleid wilt worden,ach het komt allemaal goed,je kleintje moet er toch uit moet je maar denken..vast voor die 42 weken.

ik hou me cyclus helemaal niet bij moet ik eerlijk zeggen,morgen zit ik op ongeveer 9 weken..zucht lang he..ik voel verder niks dus denk niet dat ik zwanger ben..maar ja je weet het niet he,maar wil mezelf geen hoop geven.

liefs zonnetje

Hey!

Inderdaad. En wie weet als ik 42 weken ben dat ik blij ben dat ze me gaan inleiden :)

Dat begrijp ik helemaal dat je jezelf geen hoop wilt geven, maar ja het zou kunnen natuurlijk. En je gevoel kun je niet stop zetten. Maar het is wel zo wijs om er niet vanuit te gaan dat je zwanger bent. Die kwaaltjes kunnen ook "tussen je oren zitten", om het zo maar eens te zeggen. Duurt wel lang voor je gevoel voor 't 10 nov is hè?

Groetjes Corina

hoi!

het duurt onwijs lang voor me gevoel..maar aan de andere kant is het over ruim 3 weken al 10 nov,dus de tijd gaat best snel.

alles voelt nog rustig bij je?

ik had net een discussie met me vriend..hij zegt dat ie erover na moet denken als we zwanger willen worden door middel van bijv ivf..stel dat hij zwak zaad heeft dan weet hij niet of het wel zo goed is om dan kinderen te krijgen,omdat de natuur dat immers niet uit zichzelf doet,als we hulp nodig hebben voor bijv een eitje te laten groeien dan vind ie het oke..dus kort gezegd weet hij niet zeker of het wel slim is om zwak zaad/eitje voort te laten planten,bang voor een zwak nageslacht..is het zo dat als je dan een kind krijgt je meer kans hebt op bijv een gehandicapt kind??
pff wat een verhaal he,hij zei wel van is nu makkelijk gezegd,stel dat het zover komt zien we het allemaal wel en zo denk ik er ook over,maar ik heb wel zoiets van ik heb er alles voor over om een (gezond)kind te krijgen.

liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Nou ik denk dat met "zwak zaad" bedoeld wordt dat er niet zoveel goed levende zaadcellen in het sperma zitten. Een zaadcel die uit zichzelf zwak is kan volgens mij niet eens een eicel bevruchten. Dus ik denk niet dat hij daar bang voor hoeft te zijn. Een gehandicapt kindje heeft volgens mij niets met zwak zaad te maken maar met chromosomen en erfelijkheid e.d.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Hier is idd alles nog rustig. We blijven maar wachten hè, er zit niets anders op.

Liefs Corina

hoi,

ja dat zei ik ook al tegen hem,naja we gaan er zeker niet vaniut dat we dat traject in moeten gaan..ga er stiekum een beetje van uit dat clomid aanslaat en we zo zwanger worden!hopelijk binnen niet al te lange tijd..denk je dat ze rekening houden met prive omstandigheden?mijn vader is blind aan 1 oog en andere oog is slecht..ik (en me vader)willen dolgraag dat hij mijn zwangerschap kan volgen en het kindje kan zien (opgroeien)..ben hier heel emotineel onder..de band tussen mij en me vader is heeel sterk en zou het niet aankunnen als ik dit niet zo kan delen met hem..
sorry hoor voor al mijn onzekerheden en verhalen..je hebt wel wat beters aan je hoofd nu he..!

liefs zonnetje

Hoi,

Pfff dat durf ik niet te zeggen. Ik zou er denk ik als ik jou was niet te hard vanuit gaan dat ze daar rekening mee houden. Ze zijn in een ziekenhuis nogal voorstander van het afwachten. Zeker op die afdeling. Daar kun je weleens heel boos om worden, maar wie weet is de arts die jij treft wat meelevender.
En ik hoop ook voor je dat de clomid goed gaat aanslaan bij je. Het kan allemaal niet snel genoeg gaan natuurlijk.

Hier alles nog rustig :)

liefs Corina

hoi cootje,

ik moet maar proberen er niet teveel aan te denken en maar denken ik zie het allemaal wel 10 nov..nog even geduld hebben.en of de arts meelevend is zie ik ook wel..
en hopen dat clomid aanslaat bij me ja..zelf ga ik er wel vanuit..is een gevoel..maar ja kan ook hopen zijn.
heb je nog tips voor me die ik kan vragen bij de gyn?

nog steeds alles rustig..??spannend!

liefs zonnetje

Terug
Bovenaan