A
Anoniem
Guest
quote: jannetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2007 10:26:09&apos
Hoi Mira,
Je precies, zo gaan die gespreken bij ons ook. Niemand die wij bedenken is perfect, goed genoeg voor Berend. En onze vrienden willen we inderdaad niet opzadelen met de sores van nog 2 families.
Het blijft lastig, maar ik denk dat we er binnenkort wel uit gaan komen, de knoop doorhakken. En ik hoop dan maar dat mijn vriend het met mij eens wordt, want eigenlijk weet ik het wel.
Het gaat een beetje tussen mijn ouders of zijn moeder (of: wie van de twee de 1e of de 2e keus is). En ik ben dan voorstander van mijn ouders. En zo'n keuze is ook lastig omdat het bijna lijkt op een waardeoordeel (wat het uiteindelijk ook gewoon is ). Dus we zijn nu vooral hard op zoek naar redenen om aan te voeren als we hun vragen om 1e of 2e voogd te zijn. pffff, lastig hoor.
Je kan toch gewoon met de desbetreffende persone overleggen dat je twee voogden aanwijst en dan hoeven zij nu toch niet te weten in welke volgorde. Alleen dat je er twee opgeeft. Kans is heel reeel dat men het nooit te weten komt, waarom dan nu zeggen jij bent nr1, en jij nr 2.
Miep