Wat jij nu schrijft,dat had ik evengoed kunnen schrijven echt waar.Mijn schoonmoeder doet precies dat het haar dochter is .vb Zij krijgt cadeautjes van mensen voor mijn dochter.En dan schrijft ze daar bedankbriefjes naartoe.......Op eigen initiatief gaat ze zelf ,andere suikerboondoosjes kopen.....In het ziekenhuis zei ze "dat ze mijn dochter toch al voor mij in haar blootje heeft gezien"(ik kon nog niet uit bed)....,Er kwamen mensen op bezoek die ik nog nooit had gezien.en die zeiden dan"allee moeke binnenkort gaan wij met de klein op stap,allee(op mij dan) als je wil kan jij ook mee hoor."Nou dank je wel dat ik als moeder ook mee mag.....Als ze akkoord gaat met mijn manier van opvoeden ,dan gaat ze dat zowat tegen iedereen rondbazuinen,dan komt ze met mensen binnen en die gaan me dan wel is zeggen hoe ik het moet doen...(ps ben opvoedster van beroep)
Mijn dochter gaat af en toe naar haar ,om alvast te wennen als ik terug ga werken.(dan gaat ze 1dag in de week opassen).Ik ben al 2dagen voor ik ze breng echt misselijk.Als ik naar haar toe rij,dan echt dan zou mijn eten er terug uit komen.Als ik haar afgeef dan moet ik ook mijn mond houden,want ze weet eigenlijk alles al.(wat denk je dan klein kind...)Als ik dan achteraf zie wat ze allemaal uitspookt,is verschrikkelijk,ze heeft totaal geen feeling voor mijn dochter.Ze slaagt in paniek als ze huilt.Gisteren ging ik mijn kindje afhalen en ze stonk naar veel te zware parfum.BAh echt walgelijk ik heb haar onmiddellijk in bad gestopt.Mijn eigen moeder moet zulke zaken ook niet doen.Zij houdt een gezonde afstand.Ik ga mijn dochter met een gerust geweten afzetten.Ja ik doe het ook allemaal voor mijn man,hij weet wel dat ik die gevoelens heb.Maar het blijven zijn ouders he.Waar ik ook bang voor ben is dat ze op latere leeftijd mijn dochter gaan beinvloeden met te staan zwaaien met euro's.(ze zijn rijk.)Ik kan zoveel niet bieden aan ons meisje.Maar dat hoeft ook niet,vind ik.Zolang ze gelukkig en gezond is.Ik wil geen verwend nest.