moedergevoel

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb al wat rondgeneusd op internet maar kom nergens tegen wat ik nu heb.
Ik heb namelijk een enorm moedergevoel of in ieder geval heel erg sterk het gevoel dat ik zwanger ben.
Mijn nod is donderdag/vrijdag aanstaande, maar heb al 2 dagen zo sterk het gevoel dat het deze keer raak is, aanhoudende buikpijn, gevoel van grotere borsten, aanrakingen voelen allemaal niet prettig, etc. etc.
Toch heb ik dit ook gehad in mijn vorige rondes (we zitten nu in ronde 3, 1e kindje), maar nog niet zo sterk het gevoel gehad dat het raak was.
Een vrouw bij de drogist vertelde me (toen ik een test kocht) dat als je zwanger bent je dat echt voelt, dat het vrouweninstinct niet liegt.
Maarja, hoeveel vrouwen denken wel niet dat ze zwanger zijn, maar worden uiteindelijk toch verrast door de Red Devils??
Ik wil me er niet op vast pinnen, en wil zeker geen mensen kwetsen, maar kent iemand deze gevoelens?
Ik ben zo bang dat het tegenvalt, maar waarom voelt het nu dan anders als alle vorige rondes?
Ik hoop dat iemand antwoord kan geven op mijn vragen.

Alvast bedankt en iedereen veel succes die nu ook op het wachtbankje zitten.

xxx
wy2006

Hoi,

Ik had dat ook hoor, toen ik zwanger was.
Toen ik uiteindelijk een test deed, was dat voor mij een bevestiging voor iets wat ik eigenlijk al wist.
Ik voelde me ook anders dan normaal.
Ik had spontaan huilbuien die ik normaal nooit heb.
Dan moest ik zomaar huilen terwijl er helemaal geen aanleiding toe was.
Ik hoop ontzettend voor je dat je zwanger bent.

Groetjes van Nathalie.

hoi nataly!

Thanx voor je snelle reactie.
Ja nu je het over huilbuien hebt!
Anders moet ik al een week voor mijn RD janken om niks, en nu juist helemaal niet...
Is dat ook iets herkenbaars? Of juist niet?

xxx

Hoi,

Ik denk dat dat per persoon verschillend is.
Maar als je zelf het gevoel hebt dat je je anders voelt dan normaal,
zou het kunnen zijn dat je zwanger bent.
En per zwangerschap kun je je ook weer anders voelen.
Heel ingewikkeld allemaal.
afwachten dus....

Groetjes van Nathalie.

Hey.

Ik had dat gevoel juist helemaal niet, dat ik zwanger bleek te zijn van onze dochter.
Ik was daarom erg verrast dat de test positief bleek te zijn....hihi misschien heb ik niet goed naar mijn lichaam geluisterd, dat kan natuurlijk ook.
Als jou gevoel zegt dat het raak is en je voelt je nu ECHT anders dan de andere rondes, dan zit heb vast goed bij je.
Veel succes hoor.

Groeten van Miena.

Hoi

Wat herkenbaar, ik heb het de afgelopen week ook, erg emotioneel, duizelig buikpijn en soms misselijk. Ook is de hond soms erg aanhankelijk????
Maar nu had ik net een beetje bruinige afscheiding terwijl ik zaterdag mijn NOD heb.
Ik wordt er echt gek van iedere ronde is er wel weer wat.
Marjolei

heej dames,

Hoe sterk dat gevoel is geweest de laatste dagen, hoe minder dat gevoel nu ineens wordt zo net voor mijn NOD, de buikpijn die ik al dagen heb gaat ook niet over. Wel heel veel 'last' van slijmverlies, echt niet normaal. Heb nu ook barstende koppijn, dus ik ben er toch bang voor dat de rode duivels komen, maar ik hoop van niet natuurlijk!
Misschien is het ook wel gewoon angst, bang dat het toch niet zo is. Maar het voelt zo raar allemaal, ik wou dat ik een dag over kon slaan en dat het snel vrijdag was....

xxx

he hallo,

was wel erg benieuwd of je nog goed nieuws had, of dat je het moet proberen in het nieuwe jaar?

Terug
Bovenaan