moedergevoel

quote: lientje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-12-2006 10:34:03'));

Hee wy,
Ik weet dat je er niet veel aan hebt, maar het is wel heel herkenbaar. De eerste 2 rondes kwam de rd precies zoals gepland en in de 3e ronde kwam hij eerst niet een dikke week overtijd, 3 testen verder en een hoop stress, geluksgevoel noem maar op en toen........... toch !!!
Vanaf dat moment hebben mijn mannetje en ik gezegd wij testen niet eerder dan wanneer je een week overtijd bent. Ik weet je hebt niks aan dit verhaal, maar ik vind het zo herkenbaar.
Moed houden, ooit...daar hopen we allemaal op!

Veel liefs Lientje

Ps het mafste van allemaal vergeet ik te vertellen in die week over tijd hebben we ook nog een kinderwagen gekocht!  (Was van een collega, een mooie quinny. Meer met het idee we zien wel, mocht het niet lukken dan zetten we hem weer op internet.)

Hé Lientje jij natuurlijk ook balen zeg (al is het al even geleden als ik het goed lees), kop op en dat ook jullie wens in 2007 uit mag komen!!!
Groetjes Olivia

Dank je Olivia, maar het is inderdaad alweer een tijd geleden voor m'n gevoel. Ik ben er nu wel weer vrij nuchter onder. Gewoon niet testen voordat we een week overtijd zijn, anders zijn we er veels teveel mee bezig.

2007 krijgen we gewoon een babyboem(???), haha!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan