moedergevoel

Hee wy,
Misschien moet je het dan weer 's ochtends proberen, meer hcg hormoon in je urine. Maar...het kan nog steeds alle kanten op! Ik hoop het voor je. Liefs Lientje

Hoi,
Mijn vorige reactie direct vergeten, had niet zo snel gezien dat er nog een pagina was, foutje! Liefs Lientje

Daar zit ik dan, met mn moedergevoel en nog steeds geen RD.
Zit nu al op dag 34 (normaal 28), dus al 6 dagen overtijd.
Omdat ik voor de jaarwisseling wilde weten of het nu raak is of niet naar de dokter gegaan, ook om eventueel te kijken of ik blaasontsteking heb, want die verschijnselen heb ik. De assistente zei dat het gevoel van een blaasontsteking hebben kon duiden op een zwangerschap.
Uit urinie kwam allebei niks, geen blaasontsteking en ook geen zwangerschap. Heb om bloedtest gevraagd maar hier had zij nog nooit van gehoord? (wil ze zeker niet aan beginnen voor de feestdagen)
Wel urine op kweek gezet, morgen bellen voor uitslag, misschien zit er een kleine infectie.
Het enige wat we kunnen doen is afwachten, afwachten afwachten.
Ik snap het niet, ben er nu wat rustiger onder geworden de laaste dagen, gewoon een kwestie van afwachten.
Ik had alleen wel gehoopt dat ik voor de jaarwisseling wist of t raak was of niet ivm de alcoholinname .... haha

xxx

He,
Had inderdaad gedacht dat jullie nu wel wat meer duidelijkheid zouden hebben, ik  voor jullie! Liefs Lientje

Ha WY,
Ik hoop ook op positief nieuws nog in 2006...
Morgenochtend nog maar een keer testen.. 7 dagen na NOD...
Kop op he en succes!!
Olivia

heej,

nou, na 8 dagen overtijd zijn de RD dan eindelijk gekomen.
Daar zit je dan met je moeder gevoel.
Wat kan je lichaam je voor de gek houden.
Enorme tegenslag natuurlijk, we balen als een stekker, maar wel weer met goede moed de 4e ronde in.
Veel woorden wil ik er nu niet aan vuil maken, ik weet wel dat ik volgende maand mezelf niet zo gek ga maken, ik ga niet voor de 36e dag testen.

Iedereen veel succes!
Fijne jaarwisseling!

xxx

Hee wy,
Ik weet dat je er niet veel aan hebt, maar het is wel heel herkenbaar. De eerste 2 rondes kwam de rd precies zoals gepland en in de 3e ronde kwam hij eerst niet een dikke week overtijd, 3 testen verder en een hoop stress, geluksgevoel noem maar op en toen........... toch !!!
Vanaf dat moment hebben mijn mannetje en ik gezegd wij testen niet eerder dan wanneer je een week overtijd bent. Ik weet je hebt niks aan dit verhaal, maar ik vind het zo herkenbaar.
Moed houden, ooit...daar hopen we allemaal op!

Veel liefs Lientje

Ps het mafste van allemaal vergeet ik te vertellen in die week over tijd hebben we ook nog een kinderwagen gekocht!  (Was van een collega, een mooie quinny. Meer met het idee we zien wel, mocht het niet lukken dan zetten we hem weer op internet.)

quote: WY2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-12-2006 04:30:05'));

heej,

nou, na 8 dagen overtijd zijn de RD dan eindelijk gekomen.
Daar zit je dan met je moeder gevoel.
Wat kan je lichaam je voor de gek houden.
Enorme tegenslag natuurlijk, we balen als een stekker, maar wel weer met goede moed de 4e ronde in.
Veel woorden wil ik er nu niet aan vuil maken, ik weet wel dat ik volgende maand mezelf niet zo gek ga maken, ik ga niet voor de 36e dag testen.

Iedereen veel succes!
Fijne jaarwisseling!

xxx

Jeetje wat afschuwelijk!! En je had zo'n goede hoop!!! Hoe zagen je andere cyclussen eruit? Waren die netjes allemaal 28 dagen??
Ik word er helemaal bang van! Ben morgen ook 8 dagen over tijd.. Vanmorgen nog een negatieve test en nog geen  Rode Duivel  te bekennen..
Kop op he ik wens je heeeeel veel moed, geduld,  liefde  en vruchtbaarheid voor 2007!!
Olivia

Terug
Bovenaan