moedergevoel

hoi,

ik lijk wel dramatisch, maar dat ben ik nu ook weer niet zo heel erg, maar het volle gevoel gaat maar niet weg, en lijkt erger te worden. Mijn vriend zei: kunnen we niet naar de Huisartsenpost om een test te laten doen voor blaasontsteking, je moet ook zoveel plassen en je geeft pijnin je buik aan, misschien is het dat wel.

Wij naar de huisartsenpost, geen blaasontsteking, maar het kon wel een beginnende blaasontsteking, ze heeft mijn buik onderzocht, helemaal prima, wel wat irritaties aand e blaas, maar volgens haar kon dat er ook door komen dat ik misschien wel zwanger ben ook omdat ik nu 2 dagen over tijd ben.
Ze adviseert me om veel te drinken (wardoor het HCG, zwangerschapshormoon absoluut NIET uit je urine gaat, zoals ik dacht) dan spoel ikde infectie weg.
Uiteraard gevraagd of ze dan niet even een zw.testje kunnen doen, maar daar deden ze niet aan, wat flauw he?

Op haar advies mag ik pas weer over een week testen als de RD nog niet geweest zijn, maar denk toch niet dat ik dat vol ga houden!
Als het aan mij ligt testen we morgenvroeg nog een keer! Heb nog twee testen in huis dus kan nog ff vooruit...hihi

Nou dames, ik ga zo gourmetten bij mijn ouders voor de kerst, veel plezeier jullie allemaal en spreek jullie morgen vast wel weer.

xxx

Hoi WY,
Wat verwarrend allemaal en erg spannend. Veel succes en ondertussen als afleiding lekker genieten van de feestdagen! Ik hoop voor je dat je snel een positieve test hebt.
Liefs Lientje

goedemorgen,
vanmorgen een test gedaan (predictor) weer negatief, geen licht streepje net als gister. Kunnen we nog niks vertellen op kerstavond tijdens de cadeautjes...

pff wordt hier zo moe van!

xxx

Hoi WY,
Voel je je nog steeds oke en nog geen  te bekennen?  Liefs Lientje  

hoihoi,

Uiteraard gistermorgen een test gedaan en vanmorgen, allebei negatief. hoe kan dat nou? Waarom nou eerst een lichte streep en vervolgens niks meer?
Hier wordt ik dus doodmoe van, we zijn allebei op van de zenuwen. Ik blijf dezelfde klachten houden, mn borsten gaan nu ook zeer doen, heb 'last' van nesteldrang, zou het liefst vandaag de hele kiet gaan poetsen op 2e kerstdag ( niet wijs hoor! )
Zit nu op 32 dagen, normaal altijd 28.... eigenlijk nog maar vier dagen overtijd, maarja.
We gaan er morgenvroeg nog een test op wagen en dan wachten we tot vrijdag weer (sla een dag over....).

fijne kerst nog vandaag!

xxx

He meid

Vervelend zeg dat je weer 2 negatieve testen hebt gehad.
Ik hoop dat je snel zekerheid bet!

Liefs Jessy

Hoi,
Had nog wel zo ged voor jullie! Het is balen dat jullie nog geen zekerheid hebben, ander e kant nog  te bekennen. Het kan nog alle kanten op, dat is wel weer positief. Succes! Liefs Lientje

Wil niet negatief overkomen, maar denk niet dat het nut heeft elke dag te testen. Zou nu eerst eens een weekje afwachten en als er dan nog geen rode duivels zijn weer eens testen. Kan volgende week best positief zijn hoor, spreek zelf uit ervaring. Bij beide kinderen had ik na 3 dagen overtijd een negatieve test en na nog eens een week ineens wel positief.

Terug
Bovenaan