Hannah doet het erg goed, is op 05-02-2018 geboren.
Hier op dit moment ook minder last van krampjes, ze is nu 6 weken en drie dagen. Heel af en toe nog last van krampjes in de avond uren maar niet zoveel meer als eerst, eerst had ze het ook in de avonduren van ongeveer 19:00 tot 21:00, soms iets langer en soms iets korter. Wij hebben Infacol gebruikt, maar geen idee of dat nu werkelijk geholpen heeft. Heeft bij jullie wel iets geholpen tegen de krampjes?
Hier nog aan het zoeken qua slapen en waar. Ze slaapt nu nog bij ons in de kamer in haar wiegje, maar wanneer is wijsheid om in haar eigen kamertje te doen? Dan komt ze in het ledikantje. Ze slaapt nu nog overdag in het babynestje in de box en/of in de kinderwagen tijdens het wandelen. Of is het handiger om haar overdag eerst te laten slapen in haar ledikantje op eigen kamer? Ik ben alles nog aan het uitzoeken, want dit is ons eerste kindje ;-)
Hier nog wel onder een dekentje maar die slaat ze met haar handjes nog wel eens weg, maar dan blijft ze wel slapen. Ik ga ook even kijken naar een slaapzak, slapen ze daar rustiger door of wat is jullie ervaring?
Hier lijkt ze overdag meer wakker te zijn, tenminste gisteren heeft ze in de ochtend bijna niet geslapen en toen hadden we laatste bijeenkomst van Centering Pregnancy met moeders en babys en heeft ze steeds geslapen. Haha! Hoe gaat het met jullie kleintjes overdag en slapen?
In de nacht gaat het hier super, ze komt meestal rond 03:30 en heft dan laatste fles gehad om 22:00 en soms komt ze later, maar dan heeft ze de fles ook later gekregen.
Wij geven flesvoeding, ze zit nu ongeveer op 120 cc (dus 135 cc) en 6 flessen per dag. Ik dacht eerst dat het teveel was, maar het CB vond het goed. Geven jullie borst of flesvoeding?
Een heel verhaal, maar hopelijk kunnen we elkaar helpen/ondersteunen en anders gewoon lekker kletsen over onze kleintjes
!