moeders voor moeders

Hoi ik ben van het augustus 09 forum
Wie o wie doet er net als ik mee aan moeders voor moeders?
Ik vind het zelf heel belangrijk om wat te kunnen doen voor meiden die niet zo makkelijk zwanger raken.
Bij Vera (14-6-07) heb ik ook veel op dit forum gezeten en toen waren er meerdere meiden die ook voor een kleintje bezig waren. Een aantal van hen zijn nog steeds niet zwanger (bijna 3 jaar later), daarom vind ik het heel belangrijk dat ik toch een beetje kan helpen. Tja plassen moet je toch en of je het nu weg spoelt of opvangt en anderen blij maakt. Die keuze was voor mij heel makkelijk.

Dus meiden allemaal doen!!!

groetjes daan

hai hai,
ik had me ook aangemeld en gister is de informatrice geweest en gelijk de flessen meegenomen, dus ik ben al begonnen!

Kleine moeite idd en groot plezier!

gr. Saskia (5wk,4dg)

Hoi,
Ik heb de eerste keer meegedaan, maar nu denk ik het niet te gaan doen. Ik vind de geur van de flessen zo verschrikkelijk misselijkmakend, te veel gedoe, niet praktisch (er lopen hier ook een kleuter en een dreumes rond die flessen erg leuk vinden) en zo kan ik nog een paar redenen noemen. Er zijn zeker ook redenen te bedenken om het wel te doen, dat klopt. Maar die wegen in mijn geval niet op tegen de redenen om het niet te doen.

hoi!

Ook ik vind dit een zeer goed iets! doe nu een week mee, en als ik er andere meiden mee kan helpen....
weet zelf hoe het is om niet makkelijk zwanger te raken.. dus hoop dat er zo meer meiden toch zwanger worden!

x jacqy
6w2d

Bij mn eerste zwangerschap heb ik meegedaan aan moeders voor moeders en ik ga nu ook weer meedoen. A.s maandag komt de informatrice bij me langs en ik kan dan gelijk gaan beginnen

groetjes annet

Ik doe absoluut mee, mede dankzij dit  zijn een vriendin van mij en mijn zusje zwanger geraakt.....Moet me nog aanmelden, maar ga ik nu gelijk ff doen.

Groetjes, Yvette

PS Goed dat je er de aandacht op vestigt

Hoihoi,

Kan iemand me uitleggen hoe het precies werkt en wie er dan precies aan de deur komt enz? Woon nl. in een dorpje waar nogal veel op elkaar wordt gelet, dan weten de buren straks eerder dan m'n ouders dat er hier een tweede komt... Of valt het niet zo op?

Groetjes,
Jo

Hoi hoi,

Ik vind het een hele goede actie Moeders voor Moeders. Ik heb net dan ook gebeld maar zoals ik al vermoedde mag ik niet meedoen omdat ik een bloedtransfusie heb gehad. Die regels zijn ooit opgesteld in Brussel en waarom het precies is weet ik ook niet maar ik vind het wel heel jammer want ik had graag mee willen doen.

Groetjes
Iris

Terug
Bovenaan