moeders voor moeders

Ik heb er 2x eerder aan meegedaan. De 1ste keer moest ik halverwege stoppen omdat het fout was op de echo...Dat was echt vreselijk... ben je er al zo mee bezig op die manier en dan heb je dat!
Bij mijn zoontje ben ik er dus pas mee begonnen nadat ik zeker wist dat alles goed was.
Nu doe ik het denk ik niet, heb een zoontje rondlopen en vind het niet zon fris idee....Maar tis wel een supergoed doel!!! Ben blij dat ik het met mn zoontje wel heb gedaan, al is het maar om een ander ook dat speciale gevoel te geven van zwanger zijn....

Groetjes!

Ik ga zeker meedoen, heb ik in het telefoongesprek met de VK aangegeven en wordt daarover teruggebeld. Hoop dat ik snel kan beginnen.

Heb van dichtbij meegemaakt hoe een goede vriendin na 3 IVF-pogingen zwanger is geraakt en heb me toen heilig voorgenomen om aan mvm mee te doen. Alle ongemakken als stinkende flessen of oplettende buren neem ik dan maar op de koop toe!

Meiden,

ik heb voor volgende week een afspraak staat.
een vrouw van Moeders voor Moeders komt langs.
Moet wat urine voor haar opvangen, zodat ze kan testen of ik genoeg hormoon in mijn urine heb.
Nu had zij het ook over een vragenlijstje. Kan iemand me vertellen wat voor vragen ik kan verwachten?

Liefs,
mammalein

Hoi allemaal,

Ik doe zeker mee. Ook voor mij geldt dat we al een afspraak hadden staan in het ziekenhuis voor een vruchtbaarheidsbehandeling. Ik ken ook veel mensen in mijn omgeving die worstelen met zwanger worden.

Het is zo vreselijk belangrijk, dus idd allemaal doen!!!! Het belang weegt niet op tegen vieze luchtjes en glurende buren. Overal is een oplossing voor: als je de flessen even buiten neerzet met de doppen eraf, dan verdwijnt het grootste deel van de vieze lucht (en het kan absoluut geen kwaad, ik heb het nagevraagd). Glurende buren: zelf wegbrengen in een grote plastic zak, of op een ander adres van bijvoorbeeld een zwangere vriendin op laten halen.

Ik ben zwanger na ronde 27, en weet dus hoe het voelt als het langer duurt. Geloof me, het is onbeschrijflijk verschrikkelijk en daarom is deze hulp zo belangrijk.

Wat betreft de vragenlijst: het zijn heel algemene vragen, over langdurig verblijf in Groot Brittannië, bloedtransfusies etc. Het zijn maar een paar kleine vragen die je met ja of nee kunt beantwoorden. Stelt echt niets voor, het is alleen een check om te kijken of je mee mag doen.

Fijn dat jullie (bijna) allemaal mee doen!!!!

Ook ik doe mee! Aanstaande donderdag komt er iemand van moeders voor moeders voor de intake. Geweldig toch dat je iets kan betekenen  voor vrouwen bij wie zwanger worden niet vanzelf gaat. Maar ik hoor hier meerdere dames over de geur, is dat echt zo verschrikkelijk?  

Hoi allemaal,

Ik doe ook mee. as donderdag heb ik de eerste afspraak.
Ben benieuwd hoe dat gaat.
Ik zal alleen thuis opvangen als dat kan, want op het werk zie ik niet zo zitten.
Weten jullie of dat ook kan? Of dat je dan alles op moet vangen? Zij er verder nog voorwaarden aan verbonden dan? Ik heb het nog niet eerder gedaan, bij de vorige zwangerschap was ik te laat met aanmelden.
Ik hoop dat het meevalt, die geur....

groetjes,
Gipsey

Hé wat leuk, ik lees zo nog 2 meiden die donderdag hun intake hebben.
Erg leuk, en het voelt ontzettend goed (nu al) iets te kunnen betekenen voor vrouwen die niet "zomaar" zwanger kunnen raken.

Liefs,
mammalein

hey hallo!
Idd super zeg dat erzoveel septembermama's meedoen!
Ik vind de geur reuze meevallen hoor en daarbij houd ik altijd ff mn adem in als ik de dop ervanaf draai.
Je hoeft je urine ook alleen op te vangen als je thuis bent. Ik heb ze op de badkamer staan, zodat de visite ze niet ziet staan. zo wel bij elke plas naar boven, maarja dat heb ik dr wel voor over!
Daarbij plas ik eerst op een dag dat ik thuis ben eerst het kannetje vol en dan giet ik t pas in de fles zodat niet elke keer de fles open hoeft!

Succes ermee!
Gr. Saskia. (7w,1dg)

Terug
Bovenaan