moeders voor moeders

Hallo

Ook ik doe mee, sinds maandag. Vind het belangrijk. Het lijkt me zo zwaar om maar niet zwanger te kunnen worden en elke maand die spanningen te moeten hebben, ondanks dat ik 2x in 1 x zwanger ben geraakt en de laatste keer na ronde 3 weet ik niet hoe het is om heel lang te moeten wachten. Ik weet helaas wel hoe het is om te moeten toekijken dat anderen zo zwanger worden en dat dat allemaal maar goed gaat.

Ja en die geur is niet zo fris nee.

Wat betreft de flessen, die kan je ook weg brengen, tenminste hier wel. En ik doe ze in grote plastic tassen voordat ik ze in de auto zet. Zo weet niet gelijk heel de buurt dat je zwanger bent.

Gr.

Hoi jojo
Ik weet niet hoe het bij jou in het dorp is en of er uberhaupt wel mvm is bij jullie.
Maar hier bij ons is het zo dat er 2 punten zijn waar je de flessen kunt brengen en omwisselen. Bij Vera heb ik dat ook gedaan, maar toen was ik ook net 6 weken toen ik meedeed. Nu laat ik ze gewoon thuis ophalen. De buren hebben toch al het vermoeden dat ik zwanger be, want 4 weken griep gelooft niemand.
Je kunt altijd even op internet kijken voor meer info.

groetjes daan

hallo

ik doe ook mee!!!

ik vindt het gewoon heel belangrijk en ja wa kost het nu voor moeite...?
ik had het bijna zelf nodig!
omdat ik de 24e ronde pas zwanger raakte!
en als een afspraak was geplant!!

dus ik doe mee!!!!

liefs leentje

Ook ik heb me aangemeld, maar omdat ze nog bezig zijn om een verzamelpunt op te zetten in de buurt zal ik pas vanaf 1 februari mijn bijdrage kunnen leveren

Heel goed initiatief, alleen moet ik ook de flessen voor de familieleden nog even moeten verstoppen haha

groetjes Deedee02

Hoi,

Nou wilde me ook vandaag aanmelden, maar helaas inderdaad geen verzamelpunt bij mij in de buurt. Of ik moet er iedere keer 25 km enkele reis voor gaan rijden  Dus das wel jammer!

Groetjes,
Jo

hoi hoi,

Ik heb me ook aangemeld, hoor binnenkort wel meer.
Hoop niet dat de hele buurt het dan meteen weet, maar de bussen in grote zakken doen vind ik wel een goed idee.

groetjes,
Gipsey

Hey meiden,

Ook ik heb me aangemeld. Vorige week ben ik gebeld of ik er moeite mee had om het in Alkmaar in te leveren. Gelukkig is dat niet ver bij mijn werk vandaan dus vind ik het geen probleem.

Er zal nog iemand contact met me opnemen van het punt in Alkmaar, maar verder nog niets gehoord.

Vind het super te lezen dat er zoveel van jullie mee doen.

Liefs,
mammalein

Terug
Bovenaan