moeders voor moeders

IK heb me nu al 1,5 wk geleden aangemeld, maar nog niks gehoord. Ik snap er niks van, ga maar even bellen denk ik....
Nu kan ik waarschijnlijk toch niet meedoen, omdat ik na de vorige bevalling een bloedtransfusie heb gehad. Nou ik merk het wel.

Groetjes, Yvette

Hoi dames,

Als eerste allemaal van harte gefeliciteerd!!

Ik van een van de pechvogels die niet zomaar zwanger wordt. Zelfs na twee icsi-pogingen zijn we nog niet in blijde verwachting. Maar ik waardeer het enorm dat jullie aan moeders voor moeders meedoen om alle pechvogels een kans te geven.

Bedankt!

Groetjes Bello

hoi,

heb vanochtend de consulente op bezoek gehad, doe nu voor de derde keer mee. ZiIk vertelde haar over die nare geur en zij gaf mij de tip om de flessen even buiten te zetten (evt onder afdakje in verband met regen) en dan de flessen daar een half uurtje ofzo open te laten staan. Heb het nog niet gedaan maar ga het wel even proberen.

Bello, heel veel sterkte meid. Verschrikkelijk dat het maar niet wil lukken, voor meiden zoals jij doe ik het ook! Bij ons is het na 2,5 jaar gelukt na het HSG-onderzoek, en dit gun ik alle andere meiden die zo moeten knokken ook zo ontzettend!

Fijn dat zoveel aanstaande moeders meedoen met moeders voor moeders!

Na een bloedtransfusie mag je inderdaad niet meedoen aan moeders voor moeders, waarom weet ik niet precies, je zou het kunnen vragen.
Het afdraaien van de doppen en de flessen even buiten neerzetten, werkt  erg goed. Zelf hou ik mijn adem gewoon in als ik het in de flessen giet. Dan weet je zeker dat je niets ruikt :)

Alle moeders voor moeders 'donateurs': bedankt!!!

hai Bello,

heel veel sterkte ermee, zo is zwanger worden niet leuk kan ik me indenken.
Ik doe het graag, kleine moeite groot plezier!
Ik duim voor jullie!

gr. Saskia.

Hallo allemaal,

Ook ik doe dit keer weer mee met Moeders voor Moeders en het is inderdaad een kleine moeite.
Voor de derde keer.
En toen het bij de tweede zwangerschap mis ging, kreeg ik nog een bloemenbon ter ondersteuning bij de moeilijke tijd.
Dus echt een petje af voor Moeders voor Moeders, ze zijn er voor je in Goede maar ook in slechte tijden.
Dus kom op allemaal, doe mee

Liefs, Eline

Ook ik heb me aangemeld, ik ga het alleen thuis doen, maar ook daar plas ik voldoende denk ik zo. Het lijkt me zo vreselijk als je niet zwanger kunt worden, daarom wil ik graag meedoen, zodat een ander stel ook een kindje in de armen mag gaan sluiten,

Groetjes,
Beibi

Meiden,

Donderdag is de consulent van Moeders voor Moeders bij me geweest.
Helaas, ik kan niet mee doen omdat ik een hernia-operatie heb ondergaan.
Erg jammer, maar begrijp dat er een medicijn uit de urine gehaald moet worden en ze zeker willen zijn dat het een goed medicijn is.
Ze was ondanks dat erg blij dat ik me aan had gemeld, de test was super duidelijk dus eigenlijk erg jammer dat ik niet mee kon doen.
Vond het een erg aardige meid, en vind het super werk wat ze doen.

Liefs,
mammalein

Terug
Bovenaan