moeders voor moeders

hey iedereen. Ik ben benieuwd of velen van jullie je al op hebben gegeven voor moeders voor moeders. Ik plaats deze toppic om er even bekendheid aan te geven. Want er zijn uiteraard mensen die niet weten van het bestaan. Ik ben sinds vrijdag al begonnen met het inzamelen van urine. het is een kleine moeite en je krijgt ook nog is leuke cadeautjes voor de moeite

Hoi Leonie.

Ik heb t mijn eerste zwangerscha wel gedaan, maar zoals ik al ergens anders schreef: ik werd doodziek van de lucht die uit de kannen kwam (conserveermiddel).
kip en t ei: weet nog steeds niet of ik daar misselijk van werd, of t al was maar t alleen maar versterkte.
Hoe mooi ik t doel ook vind: ik heb me een keer van mijn goede kant laten zien en heb dit keer toch besloten het niet af te roepen (de misselijkheid):)

Succes jullie!:)

Hey hoi,

Ook ik doe mee met moeders voor moeders, vooral omdat ik zelf heb ontdekt hoe belangrijk die medicijnen zijn die ze maken van onze urine!
Ook ik heb er dik 2 jaar overgedaan om zwanger te raken, en dit is dus ook mede gelukt door hormonen, en inseminaties, dus moeders voor moeders, ik doe mee!
Heb me al opgegeven, en morgenavond komt er iemand langs!!!
Doen ze ook nog een test, vind ik wel prettig, hihi!

xje anies

hoi hoi,

Ik heb me ook via de site opgegeven gisteren...zit nu op reactie te wachten.
Zelf heb ik ook gebruik gemaakt van pregnyl, dus natuurlijk gun ik het andere meiden ook om die kans te krijgen,
Groet, Moon

Ik doe ook weer mee, de verloskundige vroeg het aan me en die meld me ook aan. Makkelijk he   hoef er niet eens zelf moeite voor te doen. Naja, een beetje dan.

Liefs Jen

Ook ik heb me gister opgegeven via de site. Nu dus wachten op een telefoontje.
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het gaat, met die flessen, en of ze die op komen halen of dat ik ze weg moet brengen.
Weet iemand dat voor regio Nijmegen?

Groetjes

Hoi hoi,

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap mee gedaan met moeders voor moeders ... als ik aan die lucht van die flessen denk word ik alweer misselijk!
Heb dan ook besloten om deze keer niet mee te doen. Ben bij deze zwangerschap 's ochtends al misselijk en om dan die lucht nog te ruiken ... denk niet dat ik dat vol hou.

Gr Esther

Terug
Bovenaan