moeders voor moeders

Ha meiden,

Ik heb me dit keer ook weer opgegeven. Ondanks de misselijkheid tijdens de vorige zwangerschap vond ik het erg meevallen (alleen even neus dicht tijdens openmaken van de fles) dus deze keer weer!

Het is voor mij een kleine moeite om iemand anders ook de kans te geven op zoiets moois als een zwangerschap en een kindje.

Woensdag komt de mevrouw hier langs, dat vind ik dan toch wel weer een beetje spannend: zou de test nog steeds positief zijn?!

Liefs Saskia

Hallo meiden,

Gisteravond is er iemand langs geweest van moeders voor moeders, ik doe mee!!!
Ben vandaag begonnen met plassen,hihi!
En heb een aantal leuke dingetjes gekregen!Fotolijstje, boek enz!!!
Dus meiden, meedoen!!!!

xxx anies

Hallo,

Ik doe dit keer niet mee.
Heb het de vorige keer wel gedaan.
Maar we willen niet dat de hele buurt nu al weet dat ik zwanger ben.
Ben trouwens vanwege mijn miskramen ook nog veel te bang dat het misgaat en dan zit je met die pruttel terwijl je je dood ongelukkig voelt. En net wat nog iemand zei, ik heb me al een keer van de goede kant laten zien.
Kortom dit keer niet.

Groetjes mamalie

Ben inmiddels al begonnen met sparen! Even neus dicht en dan gaat het best wel.

Heb er deze keer wel even over getwijfeld. Heb hiervoor een miskraam gehad en vond het wel balen dat ik ook dat moest af bellen. Aan de andere kant; 1 telefoontje om je af te melden, kannen worden opgehaald en klaar. Kreeg zelfs nog een bloemen bon om me sterkt te wensen. Vond ik toch wel netjes.

Deze keer, vol goed moed dus weer begonnen.

groetjes mama van Nienke

Hey meiden,

Ik "breek" even bij jullie in..Ik weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben van ICSI poging nr 3. Na 6 jaar ziekenhuis is dit niet te bevatten. Ik ben ontzettend blij en bang tegelijk. A.s woensdag (6 weken) heb ik mijn echo om te kijken of er een hartslag is en of er 1 of 2 zitten, er zijn 2 emmy's teruggeplaatst....

Ik wilde jullie alleen zeggen dat er meiden zijn zoals ik die zonder jullie bijdrage geen kans maken zonder de hormonen (Pregnyl) zwanger te worden. Om deze stukjes zo te lezen doet mij veel. Met het vullen van die flessen doen jullie veel meer dan je je kunt voorstellen...(en dat ligt écht niet aan de hormonen )..

Mo

Terug
Bovenaan