moeders voor moeders

hoi,

Ik heb me ook al opgegeven het is nu nog ff wachten op een telefoontje.
Ik vind het een goed gevoel om hiermee andere vrouwen met kinderwens te kunnen helpen...zo dat zij die kans ook kunnen hebben op een zwangerschap.

groetjes mij

Hoi,

Morgenavond komt er iemand van MvM bij mij langs. Vind het best spannend.
Ik weet vanuit mijn omgeving dat zwanger raken niet heel vanzelfsprekend is. Ik ben heel blij met mijn zwangerschap en gun iedereen dit gevoel.

Gisteravond is een dame van moeders voor moeders geweest. Ze heeft eerst nog een zwangerschapstest gedaan en ik moest een vragenlijst invullen. Dat was allemaal positief, dus heb vandaag voor het eerst meegedaan. Het is even wennen, doe het wel alleen thuis, ga niet met die flessen naar m'n werk.

Iedere dinsdag wordt het netjes opgehaald voor de deur en krijg je een nieuwe krat met flessen.

Ben blij dat ik zo wat mensen kan helpen en het is een kleine moeite.

Vanaaf komt er iemand bij me langs..
Ik moest vanmorgen urine opvangen om te kijken of er wel voldoende HCG in mijn urine zit.   Ik wilde vandaag haast een test gaan doen om te kijken of die nog wel positief was, zodat ik vanavond niet voor een (vervelende) verrassing kom te staan..
Maar ik besloten om erop te vertrouwen dat het allemaal goed zit. Mocht het toch niet goed blijken, is het dan vroeg genoeg om me zorgen te maken... (makkelijker gezegd dan gedaan hoor, want in ieder geval  t/m de echo zal ik denk ik onzeker zijn).
Maar goed, vanavond dus.. Dat zoiets dan toch nog heel spannend kan zijn zeg..

Vanaaf komt er iemand bij me langs..
Ik moest vanmorgen urine opvangen om te kijken of er wel voldoende HCG in mijn urine zit.   Ik wilde vandaag haast een test gaan doen om te kijken of die nog wel positief was, zodat ik vanavond niet voor een (vervelende) verrassing kom te staan..
Maar ik besloten om erop te vertrouwen dat het allemaal goed zit. Mocht het toch niet goed blijken, is het dan vroeg genoeg om me zorgen te maken... (makkelijker gezegd dan gedaan hoor, want in ieder geval  t/m de echo zal ik denk ik onzeker zijn).
Maar goed, vanavond dus.. Dat zoiets dan toch nog heel spannend kan zijn zeg..

Hoi dames,

Helaas zijn er niet overal van die lieve dames (of heren) die wekelijks de boel komen ophalen. Daardoor kan ik niet meedoen. Heb bij mijn eerste zwangerschap wel meegedaan, en verhuisde halverwege de mvm-termijn. Moest toen mijn flessen zelf wegbrengen naar het dichtsbijzijnde verzamelpunt en dat was 20 minuten rijden. Kost erg veel tijd en dat heb ik helaas nu niet.
Had anders zeker weer meegedaan.

Groetjes Hanneke

Ben inmiddels alweer twee weken aan het sparen voor moeders voor moeders. En eigenlijk is het een betrekkelijk kleine moeite. Wordt wel eens extra misselijk als ik m'n urine in zo'n fles sta te gieten. Maar ben toch al de hele dag misselijk. Dus die extra vlaag is ook niet zo'n ramp.

Moet zeggen dat ik wel blij ben dat ze de kannen thuis komen omwisselen. Las dat iemand 20 minuten moest rijden. Kan me voorstellen dat je het dan niet doen.

Voor die gene die vanavond iemand langs krijgt; kan me voorstellen dat je de test toch weer spannend vindt. Heb ik tot nu toe ook alle drie de keren gehad. Ook al weet je dat je zwanger bent, is het toch weer even de bevestiging die je nodig hebt.
Gelukkig zijn de testen van moeders voor moeders, heel snel!

succes allemaal met sparen,

groeten mama van Nienke

Hoi meiden,
Hoewel ik weet dat ik er een heleboel dames mee zou kunnen helpen, heb ik besloten niet mee te doen. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik 2 weken meegedaan, daarna kreeg ik een miskraam. Daarna ben ik nog 2 keer zwanger geweest en ook dat is misgelopen. Nu zit ik nog steeds in de onzekere periode, ben net 6 weken zwanger.
De onzekerheid laat me niet zo weerhouden, want alle kleine beetje helpen, maar ik ben zo ontzettend misselijk! Die lucht in de flessen, daar krijg ik nu, na een jaar, nog steeds de bibbers van! Ik laat het over aan de vrouwen die er niet zo veel last van hebben....
Groetjes

Terug
Bovenaan