moeders voor moeders

Wauw wat een verhaal MVW!!!
Dat is nou precies waarvoor ik mij aangemeld heb voor Moeders voor Moeders!
Vanmorgen is er een vrouw langs geweest, en maandag begin ik!!

En MVW, geniet van je zwangerschap!!!! Gefeliciteerd!

hoi, ik heb net iemand van de moeders voor moeders hier gehad en mijn god, de test was super positief!!!!
Ik geloof het haast niet maar ik ben zo blij!!!
volgens haar ben ik 1 november uitgerekend, maar volgens mn eigen berekening 5 november, ik hoop niet dat ze t gemiddelde nemen of zien op de echo, want die dag was ik 5 jaar geleden ook uitgerekend is toen ook mijn zoontje geboren! t zal mij benieuwen, bedankt voor t meeleven en reageren. gr Debbie

hey lieve meiden! ik ben blij te lezen dat er zoveel de stap al wel gezet hebben om gewoon lekker mee te doen. Als je het verhaal leest van mwv dan zie je maar hoe nodig het is!! Echt iedereen van harte gefeliciteerd maar mwv even in het bijzonder. Ik ga super hard duimen dat alles helemaal goed gaat!! succes met verzamelen

Ik zorg er nu voor dat dit goede onderwerp weer even boven aan de lijst komt te staan!!

Vandaag is er iemand bij mij langs geweest van MvM en morgen ga ik beginnen.
Ik ben blij dat ik andere er mee kan helpen. De vrouw van MvM gaf al aan dat de flessen niet zo lekker ruiken, maarja. Ik ben gewoon zwanger kunnen worden. Dus dat heb ik voor alle andere vrouwen die er wat meer moeite mee  hebben, er graag voor over!!

Veel liefs Ladygaga

Hallo allemaal,

Ook hier iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ook ik heb mij weer opgegeven voor MvM. bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook meegedaan. Helaas is deze zwangerschap niet goed verlopen en zijn we met 18 weken ons kindje verloren. Wel vond ik het erg fijn te weten dat ik een hoop andere mensen heb kunnen helpen.

Ook nu me weer opgegeven, maar mag helaas niet meer meedoen. Vorig jaar ben ik aan mijn hart geopereerd en heb ik bloed toegedient gekregen, tja en dan houdt het helaas op.

Baal hier wel van, maar goed heb mijn best gedaan.

Liefs
Sylvia mama van *Angel

Hoihoi,

Ik heb mij dit keer ook opgegeven.
Toen ik de eerste keer zwanger was, heb ik mij ook opgegeven, maar helaas moest ik mij voordat ik daadwerkelijk kon beginnen afhaken, want ik kreeg een miskraam.
De volgende twee zwangerschappen durfde ik me niet op te geven, bang dat het weer niet nodig zou blijken te zijn.
Maar nu heb ik mijn bijgeloof opzij gezet en mij gisteren toch opgegeven. Nu even bericht afwachten..

Grtjs, Femke

Ik heb me ook opgegeven voor MvM. Wij zaten inmiddels ook in de medische molen en na 14 maanden toch nog spontaan zwanger geraakt.

Maar ik voel zo mee met de vrouwen die niet spontaan zwanger kunnen raken, dus heb het er graag voor over om in een kannetje te plassen.

M'n vriend vindt het wat minder. Hij vroeg al waar ga je het laten dan? Maar ga het toch mooi doen. Morgen komt de mevrouw van MvM langs.

Terug
Bovenaan