Moet even mijn hart luchten

nataly,

moet kunnen toch!
ik moest ook even lekker ontspannen met een heerlijk malibuutje! die durf ik alleen maar te drinken als ik net mijn NOD heb gehad.
en gisteren morgen heeft Frank ( mijn man) me een heerlijke massage gegeven, mmmmmmmm.............................
dus nu kunnen we er weer tegenaan!
zondag ben ik jarig, dus dit weekend ook weer andere dingen aan mijn hoofd. niet te veel piekeren.
en gelukkig komt mijn vriendin, waar ik dag en nacht tegenaan mag klagen, zeuren en huilen, vandaag weer terug van haar vakantie.
heb haar niet durven vertellen dat het weer niet gelukt is, ik wilde haar vakantie niet verpesten.

volgende week moeten we weer flink gaan klussen.

hebben we deze ronde meer geluk?

gr Saarj

Hopelijk hebben we inderdaad deze maand meer geluk.

Ik hou ook best wel rekening met het drinken van alcohol. Alleen als ik ongesteld ben wil ik nog wel soms een glaasje drinken. Dan ben ik meer van de  ...............apfelkorn, heerlijk! Heb daar 1ste paasdag met uitgaan echt van genoten.

Alleen de volgende dag voelde ik met wel wat minder, heb snel last van een misselijk gevoel de dag nadat ik alcohol heb gedronken, soms al na 1 wijntje. Daarom drink ik ook niet zo veel en zo vaak. Maar soms............hihihihi!

Klopt het dat je na een HSG onderzoek extra vruchtbaar bent? Heb dat namelijk van een collega gehoord maar weet niet of dit waar is.

Veel liefs
Nataly  

ik drink ook alleen maar als ik net ongesteld ben geweest, ik wil gewoon geen risico's nemen. En als het dan wel kan, geniet ik er ook extra van hoor!

in het ziekenhuis vertelde ze me dat ook , dat je extra cvruchtbaar bent na een HSG, heb net de eerste ronde na de HSG achter de rug, dus we wachten rustig af of het ook echt zo is.

er zijn wel erg veel zwangeren zeg, deze ronde! echt een vruchtbare periode zo met pasen. hoop dat wij komende ronde aan de beurt zijn!

liefs Saarj

Ik zie ook al die zwangeren hier! Vind het soms wel moeilijk om die berichtjes te zien en te lezen. Maar goed....zij zijn gelukkig en dat worden wij vast ook nog wel.

Ik hoop echt dat je extra vruchtbaar bent na zo'n HSG onderzoek en dat dit zijn "vruchten" afwerpt. Dan zijn we allebei binnenkort zwanger!

Een vriendin van mij is helemaal into pendelen en dat heeft ze dus een aantal keren gedaan en overal kwam uit zwanger in april 2007 van een meisje. Dat is dus deze maand. Geloof niet zo heel erg in pendelen maar leuk zou het wel zijn.

Veel liefs
Nataly

Nataly

ik hoop dat ze gelijk heeft, die vriendin van je! dat we allemaal maar snel zwanger mogen zijn!
wat een klote nieuws van dion en maantje. wat een teleurstelling, eerst veel meiden met waanzinnig nieuws en nu dit. echt klote!
ik weet niet of ik dat zou trekken als ik dat mee zou maken, wordt nu iedere maand teleurgesteld, maar dat lijkt me echt heel erg.

volgende week kunnen we het weer gaan proberen.
spannend, eerst een beetje genieten van het mooie weekend, en me nog niet te druk gaan maken!

liefs Saarj

Dag dames,

Kan iemand mij vertellen wat een HSG onderzoek is?

Ik ben gisterochtend naar de huisarts geweest en kan na het weekend het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Aangezien ik in het verleden chlamydia heb gehad (waarschijnlijk een jaar tot jaren mee rond gelopen) en je eileiders daarvan verkleefd kunnen raken, mocht ik na een half jaar proberen al bij de huisarts aankloppen.
Aangezien ik 33 ben heb ik dat ook direct gedaan na dat half jaar.

Ben dus benieuwd wat me nu allemaal te wachten staat, vandaar mijn (bovenstaande) vraag.

Jullie heel veel geluk gewenst met het zwanger worden!!

Liefs Hopey  

probeer eens via google te zoeken. Ik heb dat ook gedaan.

dus www.google.nl en dan hsg onderzoek en volgens mij het eerste meteen een patientenfolder waarin alles staat uitgelegd.

Succes.  

He Hopey!
bij een HSG onderzoek  worden er foto's van je eileiders gemaakt, dat doe ze door een "kapje" op je baarmoedermond te zetten en zo met behulp van een spuitje je eileiders met een contrasterende vloeistof vol  te spuiten zodat ze op de foto kunnen zien of alles open is en er geen verklevingen of zo zijn, ze zien dan als het goed is de vloeistof in de buik holte lopen.
het is een vervelend onderzoek maar je schijnt vruchtbaarder te zijn in het half jaar erna.

Volgens mij doen ze dit niet als je chlamydia hebt gehad, ik weet het niet zeker hoor,ik moest van te voren bloed laten prikken, en de arts vertelde me dat als je t had gehad en ze die foto's gingen maken, ze mee problemen zouden kunnen veroorzaken.

ze zijn daar dus heel voorzichtig in.
ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt.

liefs Saarj

Terug
Bovenaan