Moet even mijn hart luchten

hoi

Dat zijn dingen wat we veel gaan tegenkomen en denken wanneer ik.
Maar geniet van je verjaardag en laat je maar goed verwennen, dan lukt het wel.
Hou de moed erin

groetjes

Hai,

Ik heb net mijn HSG onderzoek gehad en alles is goed, mijn eileiders zijn niet verstopt en alles is goed toegankelijk.

Moet nu 5 juni weer naar de gynacoloog als het nog niet gelukt is, hoop natuurlijk dat ik dan al zwanger ben. Dan krijgen we een samenlevingstest. Mijn gynacoloog zei ook dat je na dit onderzoek extra vruchtbaar kunt zijn omdat alles nu goed open is, duim duim duim dus!

Vond het onderzoek eigenlijk wel meevallen, deed wel even pijn (kramp) maar dat was maar een paar seconden en daarna was het meer een ongemakkelijk gevoel dan echt pijn. Had geen pijnstiller ingenomen omdat ik die niet voorgeschreven heb gekregen. Heb nu een beetje een zeurderig gevoel in mijn buik maar geen echte pijn. Blijf wel thuis de rest van dag en ga lekker in de tuin zitten.

Ben blij dat het is meegevallen en dat de uitslag goed is.

Veel liefs
Nataly

fijn zeg Nataly dat alles goed is, en dat het is mee gevallen, ga inderdaad maar lekker even buiten zitten, en rustig aan doen.

nu moet het gaan lukken he!

ik duim ook voor ons!

liefs Saarj

Hee ,

Alles goed?

Mijn ei is gespot!!!! Had eergisteren en gisteren een positieve ovutest dus we zijn al vanaf vrijdag iedere dag aan het klussen!!!! Kijken of het vanavond nog lukt en dan hebben we het maximale eruit gehaald of niet?

Hou je natuurlijk op de hoogte?

Veel liefs
Nataly

heeeeee Nataly,

Het is weer even geleden zeg!
ik heb even een tijdje pauze genomen.
heb volgens mij vrijdag mijn ei gehad, en wij hebben ook goed geklust!
nu maar weer wachten.
het zou zo fijn zijn   als het nu es zou lukken!
wij zijn er meer dan klaar voor.

ik moet zeggen dat het wachten nu met dat lekkere weer wel wat beter gaat.
gisteren lekker de hele middag met mijn mannetje op een terrasje gezeten, daarna lekker uiteten geweest. was echt top.

we moeten gewoon nog even geduld hebben. mijn NOD is 4 mei, en bij jou?

liefs Saarj

Hai Hai,

Ik had vanmorgen een hogere temperatuur, ik doe dit eigenlijk niet meer maar alleen af en toe als bevestiging en nu was die vanmorgen dus hoger en heb ik gisteren dus mijn ei gehad. Dag 20 en dat is heel normaal voor mij.

De periode tussen mijn ei en mijn NOD is nooit zo heel lang meestal 12 dagen. Als ik dan 13 dagen  na mijn ei (maandag 23 april ) optel kom ik uit op zondag 6 mei.

Aftellen en duimen dus voor ons . Kan nooit zo goed tegen deze wachtperiode maar er zit dus niks anders op.

Het weer blijft mooi dus daar gaan we dan maar eens lekker van blijven genieten.

Veel liefs
Nataly

owwwwwww, spannend. dus we blijven lekker dicht bij elkaar zitten.
geduld is ook mijn sterkste kant niet, tot mijn ei kan ik het meestal wel opbrengen, maar nu tot mijn NOD is een ramp. ha ha
er hebben zich al weer een aantal zwangeren gemeld, nu zijn wij dus aan de buurt, he !
ik hou je op de hoogte of er zwangerschapsveschijnselen komen.
ik hoop in ieder geval dat mijn lichaam me niet weer zo voor de gek gaat lopen houden!

liefs Saarj

Terug
Bovenaan