Moet je nu eens lezen

Op borstvoeden.net staat dat het kabinet alle moeders wil verplichten om de eerste 4 maanden uitsluitend bv te geven.  Te gek toch?!
Hebben jullie dat al gezien?

Hoi Klaara, heb het niet gelezen, maar hoewel ik zelf hele grote voorstander ben van borstvoeding, vind ik wel dat ieder dat voor zichzelf moet uitpakken. Heb zelf 3 kids, de oudste 2 heb ik 11 maanden gevoed, en de jongste is bij 6 maanden, en voed ik nog steeds. Het gaat gewoon super, en is het gezondste voor je kindje. Maar als iemand er voor de een of andere rede niet voor kiest, moet hij dat zeker zelf weten.Groetjes Wendy  

Zou heel flauw zijn als dat een 1 april grap is, maar als je kunt reageren tot 29 maart, waarom dan een 1 aprilgrap?! Maart heeft 31 dagen!!

Ik vind het wel een super initiatief hoor, van mij mag het erdoor.

je had gelijk niet een sluiting van 29 maart maar 31 zie citaat

"De discussie wordt op 31 maart 2007 gesloten, waarna de resultaten voor de bespreking aan de tweede kamer zullen worden aangeboden. "

ik lees dat jullie het wel een goed idee vinden al borstvoeding verplicht wordt maar wat als het nou niet lukt of wat als je dit gewoon niet wilt.
Zoiets kan toch niet opgelegd worden met een wet, het is en blijft een persoolijke beslissing!!

dit is OVERDUIDELIJK een 1 april-grap. Kom op jongens, jullie geloven toch niet werkelijk dat zoiets voorgesteld wordt??? Hoe kun je dat nou in vredesnaam verplichten......

groetjes,
Kipling26

Terug
Bovenaan