Moet je nu eens lezen

tja , ikvind het belachelijk dat zelf je moederschap mag je niet zonder de kabinet inrichten zoals je zelf wil.Tuurlijk, borstvoeding is de beste, ben ik mee eens, maar wat als het gewoon niet leukt of misschien toch niet de beste is omdat er weinig voeding inzit enz.?

Ik ben absoluut tegen zulke persoonsgerichte verplichtingen en als we het dan toch over verplichten hebben ,dan kunnen we ook over de rechten hebben vind ik en idd niet de kersverse moeders maar na 2 maanden naar hun werk sturen om maar daar te kolven toch?
wat denken jullie van een zwangerschapsverlof van 4 maanden dan?Ik ben er wel voor hoor, al zal ik geen gebruik meer van maken hihi, ik heb al 3 mooie en gezonde dochters.

greetz,
moon

ik heb het niet gelezen,waar staat dat dan?
afgezien dat het een grap zal zijn,moeten kindjes van moeders waar het niet bij lukt dan uithongeren?en wie is er nou niet VOOR borstvoeding.ik ben ook VOOR,maarja...opperdepop

Ik vind ook dat het verplicht bv geven tot 4 maanden véél te ver gaat, iedereen moet zelf weten of dat ze bv gaan geven.
Wel vind ik dat veel moeders wel heel makkelijk kv geven. Ik hoor soms verhalen.... Het is natuurlijk ook veel makkelijker om een fles te geven, een beetje water met wat poeder en klaar is kees. Jammer want bv is toch écht het beste voor je kind. En ik ga er van uit dat iedereen het beste wil voor zijn kind.

Het mag dan een 1 april grap zijn, maar misschien zet het mensen wel aan het denken.

Groetjes

Nou ik hoop dat het een 1 april grap is want anders kan ik twee dingen doen:
Geen kinderen meer of gaan verhuizen naar een ander land.

Ik heb het bij elmar drie dagen geprobeerd maar het kwam helemaal niet op gang, waarschijnlijk had dat net de keizersnee te maken.

maar ook buiten dat, ik voelde me er helemaal niet prettig bij. ik kan niet zeggen dat ik het verschrikkelijk vond maar ik was blij dat we na drie dagen over zijn gegaan naar de fles.

petje af voor de moeders die het wel doen en bij het wel lukt!!!

Gr. Annelies mama van Elmar ( 20-06-2006 )

Terug
Bovenaan