mooie orginele jongensnamen

jij bent zeker de helft van de tijd aan het spellen?  wat een moeilijke namen! Wel apart hoor maar ik heb zelf altijd al mijn naam moeten spellen en dat word toch zo irritant op den duur! als ik straks ga trouwens krijg ik twee moeilijke achternamen om erbij te spellen (je bent een half uur bezig tegenwoordig haha) en dan nog niet te beginnen over hoe mensen het gaan uitspreken....
 
enneh elke naam kan je afkort zo heb je al dyl, ray en als ik verder bedenk kan het met die andere naam vast ook wel, dus als je meer als 1 lettergreep heb dan is ie meteen af te korten hoor..
 
haha ja das waar afkorten kan altijd, maar moet het ook wel klinken weet zeker dat de oudste niet zal luisteren naar dy en ray klinkt weer erg jongensachtig.maar mensen vinden er altijd wel wat op.toevallig zat ik net nog te denken aan valentino.vonden wij ook erg mooi en is toevallig ook de naam van een bekende motorcoureur valentino rossi.

groet
 
hoi
wil ook nog even een naam toevoegen onze zoon heet henrico
heb tot de dag van vandaag nog geen spijt gehad
wij vernoemen onze kinderen naar opa ,oma ooms en tantes
zijn naam voluit is henrdrik aart (opa,papa)en roepnaam henrico
onze dochter is vernoemd naar oma en mijn zus
nu ik weer zwanger ben vind ik de jongens naam errug moeilijk misschien hebben jullie een idee voor een naam
als het een jongen is word zijn naam arend jacob jan   heeft iemand van jullie een idee voor een roepnaam

gr mikkie
 
hoi
wil ook nog even een naam toevoegen onze zoon heet henrico
heb tot de dag van vandaag nog geen spijt gehad
wij vernoemen onze kinderen naar opa ,oma ooms en tantes
zijn naam voluit is henrdrik aart (opa,papa)en roepnaam henrico
onze dochter is vernoemd naar oma en mijn zus
nu ik weer zwanger ben vind ik de jongens naam errug moeilijk misschien hebben jullie een idee voor een naam
als het een jongen is word zijn naam arend jacob jan   heeft iemand van jullie een idee voor een roepnaam

gr mikkie
 
Altijd moeilijk om een passende naam te vinden.

Ik ben zelf nu zwanger van de derde en ben al de trotse moeder van 2 jongens. De oudste heet Calvin en de jongste heet Nigel.

Zelf zijn we nu ook weer op zoek naar namen. En ook nu is het weer moeilijk.

Ben nu 25 weken zwanger.

Groetjes en veel succes..

Laat je nog even weten of er iets tussen zit.
 
Hallo,

Ik heb niet alle pagina's doorgelezen dus ik weet niet of ie erbij staat. Mijn zoon heet Milan. Mijn dochter heet Mendy, past leuk bij elkaar.

succes ermee!

Groetjes Suzan
 
Terug
Bovenaan