mooie orginele jongensnamen

Hoi Jolanda,

Mijn zoontje Kay is inmiddels 6 maanden en
wij vonden de jongensnamen ook zo moeilijk.
Uiteindelijk hadden wij 3 namen:
Tygo
Sem
Kay

Net vooral ik moest bevallen hoorden we overal de
namen Tycho en Sem, dus kozen we voor Kay
Nadat Kay geboren was, hoorden we Kay steeds
vaker. Dus aparte namen hoor je nergens meer, hihi

Ik werk ook op een kinderdagverblijf en hier zijn nog
wat meer jongensnamen:
Fenno                                    Sam                                 Keano  
Sven                                       Jaimy                             Gem
Diego                                     Dennis                           Davey
Jason                                     Mika                                  Bjorn
Billy                                         Jordy                                Bram

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Succes met je zwangerschap

groetjes Nicole                                      
 
Hoi aanstaande moeder,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Tja, namen...best lastig om een leuke naam te bedenken. Er zijn er zoveel. Wij vinden nog steeds Ian een hele leuke jongensnaam. Maar uiteindelijk hebben wij Koen en Niels gekozen voor onze jongens.

Succes met kiezen, je hebt gelukkig nog veel tijd.

Groetjes...
 
hoi Jolanda.
Moeilijk hé een leuke stoere naam die leuk mooi
& niet zo veel voor komt..
Vonden wij ook....tot we in een leuke film de naam Arlo hoorden..
En daar zijn we nog steeds heel blij mee.
We krijgen nog steeds hele leuke reacties en vooral omdat je hem niet vaak hoort.
Anders was het Bram Daan Jarno geweest   die zaten en zitten er nu ook al in zijn
Kleuterklas...
veel plezier met zoeken...Groetjes Trotse ouders

 


quote: Jolanda 1984 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2007 22:29:52'));

Ik zoek mooie orginele jongensnamen. Ik heb al heel veel luke meisjesnamen, nu nog jongensnamen, is echt heel erg moeilijk zeg! moet niet oerhollands zijn hoor.
als ik op zo'n internetpagina zoek naar namen moet je altijd een beginletter invullen, maar dan kom je nog niet ver.

xxx jolanda (6 weekjes zwanger)




Dag Jolanda,

Ik heb mijn zoontje Manne genoemd. Wel oerhollands (Fries), maar mijn zoontje is kwart Indisch.   Ik heb zeer veel positieve reacties gekregen op zijn naam. men vindt het heel stoer. Maar het blijft een kwestie van smaak natuurlijk!

Zijn tweede naam is overigens Joppe. Ook leuk.Vind ik dan....

succes met naam kiezen.
jeanette


 
Terug
Bovenaan