mooie orginele jongensnamen

Paar ideeen:

Jongens:
Youri
Yari
Yordi
Tristan
Levi
(kan je ook met de J schrijven natuurlijk, maar vind met Y stoerder)

 Meisjes:
Nynke
Myrthe
Meyke

Ja zoals je ziet ben ik van de YY Y Y Y Y Y ha ha ha ha ha

Succes groetjes R_M en laat ff weten wat jullie ervan vinden
 
Hoi,

Wij vonden het ook heel moeilijk om een jongensnaam te verzinnen voor ons 2de kindje die over een 8-tal weekjes wordt verwacht. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Styn. Voor ons eerste kindje (een zoontje) was het minder moeilijk aangezien mijn man Zweitse heet en deze naam graag in ere wilde houden. Deze naam kwam vroeger veel voor in Friesland maar is sinds de jaren 70 zo'n beetje uitgestorven of  "verbasterd' in  o.a. Sietze.
 
Hoi,

Wij vonden het ook heel moeilijk om een jongensnaam te verzinnen voor ons 2de kindje die over een 8-tal weekjes wordt verwacht. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Styn. Voor ons eerste kindje (een zoontje) was het minder moeilijk aangezien mijn man Zweitse heet en deze naam graag in ere wilde houden. Deze naam kwam vroeger veel voor in Friesland maar is sinds de jaren 70 zo'n beetje uitgestorven of  "verbasterd' in  o.a. Sietze.
 
Hallo,

Ik ben vorige week woensdag, 31 oktober, bevallen van een zoon.
Wij hebben hem Thim genoemd.
Je spreekt het hetzelfde uit als Tim, maar het schrijft net wat anders.
Ik heb alleen nog maar leuke reacties gehad.

Succes!
Marga
 
Die van mij heet Dominick (spreekt uit dominiek)
Op zijn amerikaans geschreven en zijn roepnaam is Nick.
Kan hij als hij later groot is altijd kiezen wat ie wil.
Betrap me er wel op dat als ik hem tot de orde roep, wel zijn volledige naam gebruik

 
Hoi allemaal, onze kids heten Yanou (meisje) en Puck (jongen) en we horen vaak dat dit zo origineel is. Puck betekend kaboutertje of deugniet en ik kan je vertellen dat hij het allebei is, maar ja What's in a name!
Groetjes Loes
 
Terug
Bovenaan