mooie orginele jongensnamen

hallo,

mijn zoontjes heten Vito en Reno wij zijn ook nederlands maar ik vond het belangerijk dat er niet 2 of drie met dezelfde naam in de klas zitten
ik vind het namelijk niet leuk als iemand jasper 1 en jasper 2 of kleine en groote jasper  
genoemd wordt. (in mijn zoontjes klas)  
vandaar raad ik je aan om even de top 20 namen te kijken site van SVB (kinderbijslag) en die dan zeker NIET te kiezen.

Groetjes en succes
 
RUNNE vindt ik zelf een leuke jongens naam ,ik vond het zelf ook heel moeilijk om een jongens naam te bedenken.meisjes namen hadden we in overvloed,  Wij hebben gelukkig dan ook 3 dochters.  
 
heyhey.

misschien heb je al een naam maar d8 ik reageer toch maar.

ik heb altijd geroepen : als ik een zoontje krijg het het chris.
no mather wat mijn partner er van zou vinden hahaha.

toen ik zwanger werd  hadden we het over de namen en toen zei ik : chris

heb geen idee hoe ik aan de namen kom.  ( ooit eens opgevangen in mn pubeteit denk ik)

al met al  zou het Christiano Jason gaan heten als het een jongen werd.

ik krijg een meisje    dus de namen gebruik ik niet. heb 2 andere hele mooie namen voor een meisje, maar die hou ik nog even stil :D

liefs, do
 
Hey,

Stoere namen zijn het makkelijkst in het leven.
vb je zoon wordt een accountant/jurist of iemand die zich sterk moet opstellen moet dus ook een makkelijke naam hebben en zeker geen naam waar hij mee gepest kan worden want vertrouw op mij zelfs mannen in de 30+ lachen elkaar achter hun rug om uit. Een belangrijke vent van 21+ die zich vorsteld als puck vind ik eerder lachwekkend dit soort namen  zijn schattig als ze kind zijn als een bijnaam ofzo maar niet voor zijn hele leven.

chris
tom
rik (rick, rikkie)
johan (beetje ouderwets maar als bijnaam jo-jo)

Ik bedoel hiermee echt niet iemand pijn te doen maar ik heb het veel te duidelijk in mijn omgeving meegemaakt.

bye
 
Hoi,

Ik heb een dochter en een zoon,
Onze dochter hebben we Nina genoemd dat hoorde je in 2004 niet zo veel maar nu wel.
Onze zoon hebben we Nikkela ( nik -ke- la )  genoemd en dat hoor je weer nooit, we korten het nu wel eens af naar nik maar dat vind zijn zusje niet zo leuk!!
 groetjes mama van nina en nikkela
 
Hallo,

Mijn zoontje heet Chip. We vonden het zo'n lekkere einegwijse naam!!
We krijgen nu een dochtertje en zijn nog druk met het zoeken naar een leuke, pittige meiden naam die goed bij Chip past!!!
 
Terug
Bovenaan