morgen 1 ste NOD dag na mk

ik ben benieuwd morgen zou ik alshet goed is mijn eerste nod dag hebben na mijn mk een paar weken geleden. ik vind het wel heel erg spannend om te zien of alles wel gewoon zijn gangetje is gegaan of dat mijn lichaam langer nodig heeft om te herstellen ik heb wel weer het gewone gevoel in mijn lichaam zoals rond de eisprong dat gevoel . en nu ben ik wel al weer een paar dagen niet te genieten en zeer moe dat had ik voor mijn mk ook en bij mijn eerste zwangerschap ook ! dus hoop eigen lijk morgen op een nod dag maar durf niet te hopen eigenlijk omdat je verder er geen pijl op kunt trekken na de mk,. moet het toch even kwijt en dus schrijf ik het maar op .
groetjes

he lekky30
Vandaag is het voor mij ook afwachten, alle klachten wijzen erop dat ik toch ongesteld wordt.
Wist het aardig opzij te zetten tot aan gister. Ben ook niet te genieten, en hoop echt dat het weer zo ver is. Ik heb wel in tussentijd een ongesteldheid gehad, dat heeft een dikke 6 weken na men mk geduurd, ben ook benieuwd of voor mij de 28 dagen weer geldt.
Nou nog een dag dan weten we het.
Succes hou ons op de hoogte

gr. nathalie

Hey meiden,

Ik heb woensdag mijn NOD. Heb eind augustus een miskraam gehad en 20 september alsnog een curettage omdat de bloeding niet stopte en alleen maar heftiger werd. Op 14 oktober ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden. Ik houd dus maar voor het gemak even een cyclus van 28 dagen aan, want die van mij was voor mijn zwangerschap altijd erg onregelmatig.
Laten jullie even weten hoe het gegaan is vandaag? Of er alle rode duiveltjes zijn doorgebroken of dat er nog hoop is voor deze maand?

Liefs Elin

hoi elin en nathalie
tot nu toe is er hoop maar goed voor hoelang ik voel vanalles maar niet wat ik normaal voel als ik ongi moet worden dus ach ja anders moeten we door aan ronde 5 klussen we gezellig verder de mk heb ik ook aan de kant kunnen schuiven maar hij blijft in je achterhoofd veel succes en we horen ons
liefs kelly

bijna einde van de dag, hier nog niets rood in zicht.
zo eerst maar even een testje halen.
Kan me niet inhouden. had me voorgenomen na de mk om minstens een paar dagen na men nod te testen.
nu kijken of ik het kan volhouden tot morgenvroeg niet te testen. Nou Kelly ben benieuwd bij jou.
En Elin duimpjes hoog draaiende voor je.

gr. nath

hoi nathalie hier ook nog steeds geen rode duivel in zicht ik ga toch echt me inhouden met testennormaal ben ik vanzondag op maandag altijd ongie dus al een dag bijna over tijd maar goed ik hou er maar rekening mee dat het vals alarm kanzijn dan valt het hopelijk maar weeer mee. word wel met de mijnuut misselijker en mijn borten knappen hihihhih wel allemaal voors he we zullen zien succes dames . elin nog 2 daagjes volhouden en dan zullen we zien

tot hoors kelly

een negatieve test, maar nog steeds niet ongi.
Had verwacht een gewone cycles te hebben, maar denk dat nu naar de mk niet het geval is.
Men lichaam zal waarschijnlijk meer tijd nodig zijn.
We zullen zien. Succes

Ooh, wat een spanning allemaal hè?
Voor jullie allebei is er dus nog steeds hoop deze maand!
Ik verwacht dat het bij mij ook langer gaat duren Nathalie. Heb mijn NOD wel op morgen gezet, maar denk dat het net zo goed op 18 nov kan zijn. Ik probeer dus nog rustig af te wachten (wat erg moeilijk is...).
Succes en we houden elkaar op de hoogte!

Terug
Bovenaan