morgen 1 ste NOD dag na mk

hoi nathalie kan ook gewoon dat je nog niet genoeg hormoon in je urine hebt hoor . hier is ook nog niets maar ik wil nog geen test doen om die teleurstelling te voorkomen . wel ben ik nog steeds super misselijk en moe dus we wachten maar af alleen die spanning word je helemaal gek van, onbewust ben je er meer mee bezig dan je wilt .

we wachten maar af nog hihihi succes
kelly

he Elin en Kelly,

pff, als je dan eindelijk weer ongesteld wordt na de mk dan denk je dat je lichaam weer normaal werkt.
Maar dat blijkt dus niet zo. Ik heb de hoop nog niet laten varen, zolang ik nog niet ongi ben, is er nog hoop.
Ben ook zo benieuwd wat er bij jullie gaat gebeuren.
en jij lekky jij hebt gewoon zwkwaaltjes, heb je dat de vorige keer ook gehad, want ik absoluut niet.

Sterkte jullie beide en we houden elkaar inderdaad op de hoogte.

Ik heb heel wat afgelezen hierzo maar breng me aub nog even op de hoogte.

wordt dit het 1ste kindje? hoevaak ging het al mis?
Wij gaan voor ons 1ste wondertje, was meteen raak in ronde 2 na het stoppen met de pil.
met 6 weken mk wachten tot wk 8 om het echt bevestigd te krijgen. na 6 á 7 weken weer ongi. nu 4 weken later afwachten.

Ik hoor jullie verhalen graag.

liefs nath

Hey Nathalie, even mijn verhaal:

Ik ben 26 jaar en in december 2008 gestopt met de NUVAring.
Vanaf april zijn we er 'echt' voor gegaan (dus rekening houden met vruchtbare dagen & extra klussen) en in ronde 3 ben ik toen zwanger geraakt van ons eerste kindje.
Na 8 weken zwangerschap kreeg ik licht bloedverlies, dit hield een paar dagen aan en met bijna 9 weken zwangerschap ben ik het vruchtje verloren. De vk heeft toen een echo gemaakt en mijn baarmoeder was helemaal leeg en 'schoon' dus ik hoefde geen curettage. Ze verwachtte dat het bloeden binnen een paar dagen ophield, wat ook gebeurde. 2 weken na de miskraam begon ik echter weer te bloeden. Eerst dachten ze dat het mijn eerste menstruatie al was, maar het hield niet op en werd steeds heftiger. Na 10 dagen was het zo erg dat ik ontzettend slap werd en alleen maar afviel. Uiteindelijk heb ik dus 3 weken na de miskraam alsnog een curettage gehad. Heb 2 dagen in het ziekenhuis gelegen. Er bleek toch nog wat zwangerschapsweefsel achtergebleven te zijn.
Op 14 oktober (3,5 week na de curettage) werd ik weer ongesteld en nu is het afwachten...
Lichamelijk gaat het veel beter, ben weer een kilo aangekomen. Geestelijk valt het me allemaal nog erg zwaar. Ik blijf maar denken over hoe het geweest had kunnen zijn... ('Goh, dan had ik volgende week waarschijnlijk de 20-wekenecho').
Een week na mijn miskraam kwam mijn schoonzusje erachter dat zij zwanger was. Dat was wel even slikken... Ze is nu ruim 13 weken en het gaat allemaal goed bij haar. Ik ben heel blij voor ze, maar blijf toch ook verdrietig dat het bij mij niet goed mocht gaan. Ik heb nu één miskraam gehad en ik hoop dat het daarbij blijft...
Jeetje, best een lang verhaal geloof ik.

Liefs Elin

he Elin,

bah zeg wat een verhaal, herken er op zich best wat in. Ik ben nu 29, een week na onze mk belde men oudste zus, zwanger. Ik ben blij voor haar maar kan het absoluut niet uiten, heb haar ook geprobeerd uit te leggen, maar ze begrijpt het niet zo goed denk ik. ze probeert dingen te zeggen in de hoop dat ik me beter zou voelen. maar helaas, niet de goede dingen. Ik vind het ook heel moeilijk het voelt niet eerlijk. Ik weet we moeten blijven denken dat er iets mis was en dat ons lichaam het afgestoten heeft. Maar daar kan ik ook niet bij.
Ik ben juist door blijven groeien. Ik moest wekelijks mijn HCG laten prikken totdat het hormoon uit men bloed was dit heeft 6 weken geduurd. Ik pas nog steeds niet alles.
Ik heb ook nog steeds de gedachte heel sterk dat ik anders op 29 april 2009 mama zou worden of zijn.
Ik hoop voor dat je het een plekje kan geven, bedenk dat als je naar de zon kijkt, de schaduw achter je ligt. Ook al was het klein het was wel van jullie, als je heel sterk het gevoel hebt iets te moeten doen moet je dat niet laten.

Proberen positief te blijven, we zijn met zovelen.
Onze dag komt daar ben ik heilig van overtuigd.

kus

Bedankt voor je lieve reactie!
Het is wel fijn als je er met iemand over kunt praten. Ik merk dat het me oplucht als ik hier schrijf. Het is alleen vrij rustig op dit forum.
Hoe gaat het vandaag met jou?

Knuffel

hoi nathalie en elin

ik ben 31. 7 jaar getrouwd en wij zijn bezig voor de 2 de we hebben een dochter die u 4 jaar is een lekker eigenwije schat . ik ben in juli gestopt met de pil en in ronde 3 raakte ik zwanger maar helaas mocht dat niet lang duren was bijna 6 weken dus nog heel vroeg dat maakt het voor mij wel aanvaardbaarder dan als ik verder was geweest ik had ook ooit gedacht dat ik zo zou reageren op een mk . maar ik ga verder gaan gewoon door ben nog steeds niet ongi dus ik heb wel hoop. want de kwaaltjes worden nu ook erger mijn borsten kwellen me en ik blijf moe en echt misselijk en dat had ik bij de andere 2 ook . mar ik ga proberen me in te houden tot vrijdag minimaal of ddat gaat lukken weet ik niet maar de vorige keer was het daar al mis gegaan maar ik heb nu een ander gevoel als bij de mk daar had ik al de hele tijd kramp nu niet ! de vorige keer kon ik me niet inhouden met testen nu weerhoud me er iets van Zelfprotectie of zo misschien .ik heb gelukkig niet zo veel last gehad met de mk ben vanzelf weer hersteld tenminste dat hoop ik heb dgeen curretage of zo gehad en hoop dat ik nu dus echt zwanger ben zou wel knap zijn 2 keer op 2 maanden tijd bijna te he . ik hoop dat jullie ook allebei snel wat weten en zzekerheid hebben . vind het wel lekker om iemand te hebben om dit tegen te kunnen schrijven kun je je zelf ff luchten vind ik
nou hoor graag van jullie groetjes en liefs een afwachtende kelly

hey dames
hier nog steeds niets en bij jullie?
ik word wel een beetje suf van het afwachten hoor maar goed de voortekens zijn nog steeds hetzelfde dus meer dan afwachten kan ik toch niet hahaha ik hoop dat jullie sneller weten hoe en wat

groetjes kelly

Hey,
hier ook nog niks... Maar denk dat ik in ieder geval nog een weekje geduld moet hebben. Mijn temperatuur is pas vorige week omhoog gegaan, dus denk dat ik een late eisprong heb gehad.
Ik hoop zo dat het raak is...

Spannend zeg Kelly! Je hebt wel zwangerschapssymptomen, dus wie weet? Ik durf daar zelf nooit zo op te vertrouwen, mijn lichaam heeft me al een paar keer voor de gek gehouden.
Succes in ieder geval en hou ons maar op de hoogte!
Nathalie, hoe is het bij jou?

Liefs Elin

Terug
Bovenaan