morgen 1 ste NOD dag na mk

he meiden, ah kelly dat vind ik jammer. hoop inderdaad dat het wel gauw gebeurd. Ik ben nu aan het proberen het beetje los te laten en gewoon te genieten, van alle andere mooie dingen.

Elin spannende tijd voor je nu, mijn duimpjes draaien voor je.
Maareh hoezo nog 3 kansen?

liefs

Hey Nathalie,
Ik bedoelde: nog 3 kansen om in 2010 uitgerekend te zijn, als we daarna zwanger worden, zitten we alweer in 2011. Maar als we eind 2010 zwanger worden kunnen we ook best zeggen dat 2010 ons jaar is hoor... ;-)

En nu is het maar wachten tot de NOD. Mijn temp is wel omhoog. Hopelijk blijft dat zo...

Liefs Elin

Ah zo bedoel je, zo had ik het nog niet bekeken.

Inderdaad als we maar zwanger raken in 2010, dan mogen we niet klagen, en is het inderdaad ons jaar.

Succes met je afwachting, hou ons op de hoogte van de kwaaltjes en je gedachten.

liefs

He meiden had ik een verhaal getikt, zet die het er niet bij, werkt niet altijd naar behoren deze site.

Zo had ik het niet bekeken Elin, maar ja, ik hoop van harte dat we of zwanger worden in 2010, jij kan nog net 2009 halen. Ik hoop van harte dat 2010 ons jaar wordt.

Hou je ons op de hoogte van je evt kwaaltjes en gedachten? Nog even meid, is al weer een dag voorbij.

liefs

he dames

hoe gaat ie nu ik hoop dat we id binnekort lekker op een roze wolkje kunnen gaan zitten elin jij kunt nog dit jaar ben heel beniewd voor je hoop het van gansre harte om ons heen lukt het ook aardig dus komt wel goed bij ons nog ff afwachten wat elin gaat brengen en anders zou ik zeggen op naar 2010 he
wanneer is je nod elin ???

liefs kelly

Mijn NOD is 24 of 25 december... Spannende dagen voor kerst dus... Ik hoop dat het een mooi kerstcadeau wordt en anders gaan we vol goede moed verder in 2010. Ik heb mezelf voorgenomen om - wat er ook gebeurt - mijn kerst niet te laten beheersen door de uitslag op mijn NOD-dag. Ik hou jullie op de hoogte meiden!

Liefs Elin

Terug
Bovenaan