morgen 1 ste NOD dag na mk

Hey,
hier ook nog niks... Maar denk dat ik in ieder geval nog een weekje geduld moet hebben. Mijn temperatuur is pas vorige week omhoog gegaan, dus denk dat ik een late eisprong heb gehad.
Ik hoop zo dat het raak is...

Spannend zeg Kelly! Je hebt wel zwangerschapssymptomen, dus wie weet? Ik durf daar zelf nooit zo op te vertrouwen, mijn lichaam heeft me al een paar keer voor de gek gehouden.
Succes in ieder geval en hou ons maar op de hoogte!
Nathalie, hoe is het bij jou?

Liefs Elin

Hey,
hier ook nog niks... Maar denk dat ik in ieder geval nog een weekje geduld moet hebben. Mijn temperatuur is pas vorige week omhoog gegaan, dus denk dat ik een late eisprong heb gehad.

Spannend zeg Kelly! Je hebt wel zwangerschapssymptomen, dus wie weet? Ik durf daar zelf nooit zo op te vertrouwen, mijn lichaam heeft me al een paar keer voor de gek gehouden.

Liefs Elin

Hey,

Liefs Elin

Hey,

Liefs Elin

He elin en kelly,

Vanmorgen kwam mijn rode duivel.
Tis niet anders, 30 dagen cycles, weten we in ieder geval wanneer we moeten schieten.
Wou eigenlijk niet beginnen met temperaturen enzo.
heb het nu al te moeilijk, en als je er dan nog meer moeite voor moet doen.
Of jij moet me overtuigen Elin.
Ik hoop dat jullie beter nieuws te vertellen hebben.
Vind het ook heel prettig om dit met jullie te kunnen delen. We zitten allemaal in het zelfde schuitje en het is toch anders als mensen het niet meegemaakt hebben.
Hoe denken jullie er over om gelijk door te gaan na de bevalling (als het lukt) voor een 2de.
Ik heb nu namelijk heel sterk het idee, ik word 30 als het lukt dan gelijk nog maar een poging doen.
Ben vrij bang dat het op de een of andere manier niet gaat lukken en we 6 jaar bezig zouden zijn met het proberen.
Kelly wat heerlijk dat je al een wonder hebt, volgens mij kun je dan beter je gedachten verzetten.

ik duim voor jullie

liefs

he nathalie en elin

hier nog steeds het zelfde verhaal alleen de test zei niet. maar goed dat kan . ik heb bewust bijna 4 jaar gewacht omdat ik veel alleen ben en toch een hele verantwoording heb met een kind laat staan met 2 . ben ook heel bewust gestopt met werken en werk nog steeds niet en wil dit ook precies zo doen met nummer 2
je bnt er wel idd anders mee bezig met de mk dan als je denk ik nog geen hebt het is net zo erg maar je weet wat je hebt en dat maakt het voor mij iets makkelijker en ik weet dat de fabriek werkt. maar goed een 2 de kindje is heel welkom bij ons . ik was ook niet echt van plan met temperaturen te beginnen lijkt me een gehannes maar goed als het helpt is het half zo erg he .ook ik vind het fijn om met iemand mijn gedachte te kunnen delen maakt het wat makkelijker niet iedereen begrijpt je zo . nou dames hoor graag weer van jullie !
;liefs kelly

he dames

hoe gaat ie bij jullie
ik ben net ongesteld geworden dus mijn lichaam houd me al een wek voor de gek idd . maar goed wel zekerheid en gaan we gewoon oopnieuw beginnen met klussen volgende weken, had wel eigelijk gehoopt maar ja dat hopen we allemaal he . hoor graag van jullie

liefs kelly

Terug
Bovenaan