morgen 1 ste NOD dag na mk

Hey meis,
Wat goed van je dat je de stap hebt genomen en gaat stoppen met roken! Ik ben trots op je!
Fijn dat het verder ook goed met je gaat. Ik moet zeggen dat ik ook een stuk beter in mijn vel zit dan vorige maand. Hopelijk werkt mijn gemoed positief op mijn vruchtbaarheid, haha.

Zo'n kleintje kan al echte moedergevoelens in je losmaken hè? Wie weet waar we staan over een jaar? Misschien mogen wij dan ook wel zo'n klein hummeltje in onze armen houden. We houden de moed erin!
Morgen is het december, misschien wordt het wel de mooiste maand van het jaar voor ons...

Liefs Elin

He Elin,

laten we inderdaad hopen dat december onze maand wordt. Ik ben blij dat je wat beter in je vel zit, is heel belangrijk. Moet zeggen ben ook trots op mezelf haha, voelt als een stap in de goede richting. Nu voelt het goed, weet niet of ik volgende week nog zo positief ben. het is namelijk ook nog de week van erop of eronder. maar dan hoop ik vast te houden aan dat het sowieso beter is, voor men vruchtbaarheid, dat het uit men lichaam is dus dan ook beter voor een toekomstig kindje. En dan zelf maar even door een hele zure appel bijten.

had trouwens wat raars vanmorgen, ik liep een ruimte in waar de kachel heel erg hoog stond, en ik kon nog net men zuur (sorry beetje onsmakelijk) terug slikken, ik ging bijna over men nek. Ik heb nog nooit last gehad van zuurbranden gehad.
Grijp ik nu alle kleine dingetjes aan om te denken dat het inderdaad wel zo zou kunnen zijn?
Mijn vriend en ik verwachten dat de vorige keer ons kleine wondertje heel erg vroeg gestopt is met groeien, want ik heb namelijk helemaal geen kwaaltjes gehad. En ik weet dus voor mijn gevoel niet hoe het is om kwaaltjes te hebben.

Ben benieuwd...........

liefs nath

he dames

ja is druk druk nu allemallmet die sinterklaas en zo en al dat geklus er nog bij (voor een goed doel )mijn nod dag is ook rond 9 decembr als ik goed zit met mijn telling dus komende weken worden weer spannend dan ben ik er ook veel meer mee bezig vooralsnog hoop ik dat het deze maand raak is maar jammer dat we dat niet zelf bepalen
ik ben wel benieuwd of we er door komen deze maand feesst maand !!!!! laten we hopen
liefs kelly

He meiden,

beetje een k..dag. Heb me maar voorgenomen dat het geen 8 urige werkdag wordt. Straks in de stad maar even mijn gedachten verzetten.

het laat me nu niet los. Ik lag ik bed vanmorgen op mijn zij, en dan ga ik bedenken of mijn borsten normaal ook zo vallen, of zijn ze voller?
grrrrrrrrrrrrrr stapel gek wordt ik van mezelf.
Krijg gelukkig loges dit weekend beetje afleiding zeg maar.

Belde men moeder gister, was ze in parijs geweest bij mijn zus, had ze heel goedkoop babywol op de kop getikt. Dus ze gaat lekker baby kleertjes breien maar niet voor mijn kindje nee voor het kindje van mijn zus. Dan baal ik. Ben echt blij voor mijn zus, maar ik zou mijn ouders voor het eerst opa en oma maken. De gedachte aan dat ik mijn zus het weekend van de 12de zie, met haar vast al wel gegroeide buik, maakt me emotioneel. Normaal zouden we blijven slapen maar we gaan savonds maar gewoon weer naar huis. Is het logisch dat ik zo denk? of zijn men gedachten echt niet oke?
Een week naar mijn miskraam belde ze dat ze zwanger was, kan er gewoon niet bij. En ik gun het haar echt ze is 35 jaar en het is haar 1ste, al jaren zeur ik aan haar kop, "wanneer gaan jullie het nu eens proberen" en naar mijn mening hoort het ook zo te zijn. Van oud naar jong, dat is toch de mooiste situatie?

Sorry beetje lang klaagverhaal geworden.
Maar ik snap mijn gevoel niet, zoals dat men neefje er was van een half jaar. ik heb dan geen jaloerse gevoelens, vind het gewoon heerlijk ventje en ben dan gewoon tante.

haha nu denk ik dan pff wat een emoties, zou ik dan zwanger zijn......

liefs nath

hey nath

klaag verhaal niks klaag verhaal is toch normaal mag ook wel eens hoor ik ken het gevoel hoeft niet direct jaloers te betekenen hoor mijn zusje is alleenstaande moeder en krijgt meer bij mijn ouders klaar dan ik haar zoontje is dagelijks daar terwijl als ik vragg of mijn dochter mag komen moeten ze daar over nadenken . ik word altijd als de verstandigste gezien maar niets is minder waar hoor ook ik maak fouten waaarvan ik wel eens denk van had ik maar maar oke schijnbaar zien ze dat niet ! zo zie overal is wel wat en ik ben soms wel echt jalours op mijn zusje op de aandacht van mijn ouders gezien dan de rest van haar leven wil ik echt niet

nou onder tussen gaaan we maar weer door met idd kwaaltjes detecteren hihihi

liefs kelly

Hey meiden,

Het is heel herkenbaar hoor... Mijn schoonzusje belde inderdaad ook 1,5 week na de miskraam op om te vertellen dat ze zwanger was. Ze is nu ruim 16 weken en haar buik begint mooi te groeien. Ik vind het heel fijn voor ze en ben ook wel blij want ik weet dat ze heel graag kinderen wilden, maar toch ben ik stiekem nog steeds jaloers... Het doet gewoon pijn dat je zelf niet met zo'n mooie buik rondloopt. Ik mis gewoon mijn zwangerschap en kindje. Jullie hebben denk ik precies hetzelfde gevoel. Nu is mijn schoonzusje behoorlijk ziek (erg veel last van hoofdpijn, misselijkheid, rug/schouders, vermoeidheid) waardoor ze op het moment niet zo kan genieten van haar zwangerschap. Wat zou ik er veel voor over hebben om me zo te voelen, als ik mijn kindje nog maar had... Maar misschien praat ik er wel weer anders over als het ooit zover is...

Verder is alles goed hier. Nog geen positieve ovulatietest. Succes met kwaaltjes detecteren dames! (wat duurt het wachten dan lang hè?)

Liefs Elin

Terug
Bovenaan