morgen 1 ste NOD dag na mk

He ladies,

Zo vandaag voel ik me stukken beter, lekker in de stad geweest en zelfs cadeautjes voor het 10 dagen pakket voor men zus gekocht. Ik dacht hoe dan ook moet ik toch naar de kleine kleertjes gaan kijken.

En dan wil ik ze zo graag voor mezelf kopen, in mijn kortstondige zwangerschaps had ik al vrij vroeg een kleine bloeding, dus had expres niets gekocht. Nu ligt er nog een pakje in de kast van een vriendin, die ik dus niet open gemaakt heb. Maar ik zou er dus een moord voor doen om die gauw te openen.

@Kelly, ik ken het zij is zeker de geen die het zo zwaar heeft want ze is maar alleen, en jij hebt het gevoel dat er stiefkindertjes gemaakt worden. Volgens mij zien mijn ouders mijn oudste zus als het zorgkindje. Natje red zich wel. Hahaha ik wil ook haar leven niet...

@ Elin, exact het zelfde gevoel, zou ik ook maar strontje beroerd boven de pot hangen. Je zou misschien inderdaad er anders na kijken als het weer raak is, en helemaal als je over de cruciale weken bent.

Dit geluk is ook voor ons weggelegd meiden ik weet het zeker. En denk dat als we uiteindelijk durven te genieten, wij intenser genieten dan elk ander mens, juist omdat we weten hoe het is om te verliezen.
Bedankt dat ik effe stoom kon afblazen, en super dat jullie er zijn, ik heb veel aan ons contact.

liefs nath.

Enne elin ovulatietest of niet geniet ervan, je weet het nooit.

he Meiden hebben jullie een lekker weekend gehad?
Er is nog een elin op het forum, ik las dat ze zwanger was, ik dacht even he!!! hahah was wel grappig, maar goed dat je 83 achter je naam hebt staan

Hey Nathalie,
Da's inderdaad grappig. Ik ben het (helaas) niet. Hier is alles goed. Afgelopen week erg veel gewerkt (in een winkel, Sinterklaasdrukte...) en een rustige zondag gehad. Nog geen ovulatie gehad als ik kijk naar mijn temperatuur en negatieve ovutesten.

Nathalie, jouw NOD komt steeds dichterbij hè? Pfff, elke maand is het weer spannend hoor.

Hoe is het met jou, Kelly?

Liefs Elin

he meiden,

De laatste kans van dit jaar is aan me voorbij gegaan. Net ongi geworden, cyclus 27 dagen.
Voel me beetje tja weet niet ontroostbaar, kut, beetje dubbel. Want we kunnen het wel. De eerste keer waren we er niet mee bezig, wie had dat verwacht dat het zo snel zou gaan. Toch maar proberen om wat afstand te nemen. nieuwe nod 4 januari
Hoop dat jullie beter nieuws hebben.

liefs

hey meiden

hier nog niets te bekennen maar alleen weer heel misselijk maar denk dat dat gewoon d hormoon huishouding dan is
maar we moeten nog dikke dag dus volhouden hier
hey nath wat vervelend nu voor je kan me er wel wat bij voostellen mar kop op komt goed

groetjes en ik laat het jullie weten kelly

Hey Nathalie,

Wat rot voor je! Ik ben de afgelopen dagen nauwelijks op internet geweest en niet op het forum, dus lees je berichtje nu pas. Zo balen dat je weer een maand verder moet... Maar er is nog steeds een mogelijkheid dat 2010 jouw jaar wordt hoor! (nog 3 kansen om precies te zijn ;-) )

Hoe is het bij jou Kelly? Vandaag of gisteren NOD?

Ik zit nu in mijn 'klusdagen'. Heb nog geen helemaal positieve ovutest gehad, maar streepje wordt wel steeds donkerder. Heb ook steekjes onderen de buik. Nog even volhouden met klussen dus.

Liefs Elin

hey dames

mijn kans voor dit jaar is verkeken de red devil has arrived today
helaas maar weer
maar we gaan er voor komend jaar moet toch eens lukken
@ elin ik hoop voor jouw dat je het dit jaar nog word en anders mag je mee naar volgend jaar met ons maar we gaan voor dit jaaar Toch !

als we het de eerste 3 maaanden niet worden zitten we alweer in 2011 als we uitgeteld zijn klinkt nog zo lang ! maar ach de tijd gat zo snel als ik dat hier zie allemaal
nou elin laat het ons weten
liefs kelly

Hè, wat balen Kelly... Je hebt gelijk, eens moet het toch lukken? Ik houd jullie op de hoogte, maar we moeten nog even geduld hebben. Mijn NOD is pas op 24 december...
Vanmorgen is mijn temperatuur ineens omhooggeschoten, dus waarschijnlijk toch (eer-)gisteren echt mijn ovulatie gehad. Ovulatietest was gisteren ook ineens weer veel lichter. We wachten maar weer af. We hebben in ieder geval goed geklust, dus daar kan het niet aan liggen. ;-)

Liefs Elin

Terug
Bovenaan