Muizeke/Espritxx

Hoi Femke,

Whaaahh...had ik gisteren een heel lang bericht geschreven, verdwijnt het zo van de computer!! soms!!!
Hee zullen we verhuizen naar het voorjaar 2008 moeders? Dan kunnen we daar gewoon blijven staan en blijven we ook nog eens op de hoogte van de andere februari mama's haha!

Liefs Elise

ps: Hoe is het weer bij jullie? Hier is het warm! pfff!
 
Ha Elise

Nou hier is het nu ook echt zomer, maar wel een beetje een plakkerige, heeft Anne-Sophie het ook zo heet? Als ik Daantje haar flesje heb gegeven zijn de haartjes in haar nek en waar ze op mn arm gelegen heeft helemaal kletsnat. Vandaag is het hier iets aangenamer met een beetje wind af en toe. Ik ben zelfs al verbrand, ik had nog een oude tuintafel staan en bij de eerste dag mooi weer dacht ik, laat ik die eens gaan schuren (in de volle zon in mijn bikini). Maar het ergste is nu wel over gelukkig.

Daantje heeft trouwens veel in haar Jip en Janneke zwembadje gezeten (keilief, hebben ze bij de Hema), ze vond het echt fijn en ik vond het veel te warm om iets anders met haar te gaan doen. Alhoewel we gisteren wel even naar Ikea zijn geweest, maar daar was het lekker koel binnen.

Daantje kan sinds een dag of twee ook echt omdraaien en inderdaad niet terugdraaien. Ze had het wel eens eerder al gedaan maar het was net alsof ze het kunstje nu ineens helemaal doorhad. Zo lief om te zien, we hebben het natuurlijk alweer uitgebreid gefilmd!  

Mijn ouders zijn nu op vakantie en ze missen Daantje ontzettend, ze zijn naar Duitsland toe en bij iedere kinderwagen die ze zien beginnen ze weer over haar vertelde mijn moeder hahaha, zijn de opa en oma van Anne-Sophie ook zo lekker fanatiek? Mijn vader was jarig op vakantie en vanmorgen heb ik met Daantje de eerste verftekening voor opa zitten maken. Ik zal zometeen wel een fotootje plaatsen (ook daar hebben we foto's van hoor hahaha).

Volgende week ga ik lekker een dagje naar de sauna met zo'n lekker verwenarrangement, samen met mijn nichtje. Ik was er echt aan toe om eens lekker in de watten gelegd te worden, heb jij dat ook? Dat gevoel van daar ben ik echt aan toe? Het is ook wel lekker druk met zo'n kleine hummel en ik merk dat ik mezelf af en toe eraan moet herinnen niet altijd die makkelijke broek met dat shirt te pakken maar ook een keertje mijn best te doen hahaha.

oow ze roept me, ik plaats dadelijk nog wel een fotootje en ik wil best verhuizen, zal ik daar alvast een topic aanmaken?

x Femke
 
Terug
Bovenaan