Ha Elise,
Toevallig zeg van dat behang! Mijn nichtje had het ook al, die stond ook al zo te kijken toen ze bij ons langskwam haha, het is gewoon ook heel leuk behang! Oow je hebt de Zara gevonden? Ik ben er echt enthousiast over, keileuke winkel. Morgen ga ik lekker een dag in Amsterdam winkelen met mijn nichtje, dat is zoooo lang geleden. Eerst deden we dat 2x per jaar, een keer voor de zomer en een keer voor de wintercollectie. Maar mama gaat morgen los! hahah Pinpas in de aanslag en shoppen maar
Anne-Sophie begint ook al zo'n echt klein meisje te worden he? Vooral die foto met haar badcape vind ik erg schattig, maar eigenlijk zijn ze allemaal leuk, dat wordt nog lastig met een fotoboek maken he? Volgens mij wordt die van ons net zo dik als het telefoonboek (en dan alleen van het eerste jaar
Ze kan nou zeker wel beter drinken met speentje 3 ? Daantje slurpt vooral de papfles 's avonds in een keer leeg en het fruithapje vindt ze ook lekker, de eerste hap is telkens even wennen, maar daarna eet ze bijna een half potje leeg. Hoe was het bij jullie op het bureau? Alles goed met Anne-Sophie? En mogen jullie nu ook aan de fruithapjes beginnen? Is ze niet ziek geworden van de prikjes? Oja Daantje vindt 4 flessen en een fruithapje trouwens prima, ze heeft geen extra honger en ze slaapt nog steeds alle nachten door gelukkig.
En shoppen voor Daantje is ook zoooooooo leuk, ik ben benieuwd of ik morgen wel met iets voor mezelf terugkom hahaha, het zal wel weer niet!!! En ik raak ook niet uitgepraat over d'r, soms denk ik "nu even niet Femke, die mensen worden gek van je hahaah" Maar het kost wel moeite om het over iets anders te hebben, zeker als ze inderdaad weer net iets anders kan wat je eerst nog niet opgevallen was. Tegenwoordig vindt ze het liedje "klap eens in je handjes" helemaal geweldig, meteen een big smile op dr gezicht.
Oow ze gooien nu net hier de mama's met Flair in de brievenbus, die had ik besteld op de website van flaironline.nl, daar kan je een flair maken met een eigen foto voorop (drie keer raden wie er op mijn cover staat....... ik denk dat je het wel goed raadt!).
Zometeen even kijken of ie goed gelukt is.
Nou ik ga snel nog wat doen hier, wil wel morgen met een gerust hart gaan shoppen, dus ik moet vandaag nog wat opruimen enzo...joepie!
X Femke