Hoi Elise,
wat een leuke foto's van Anne-Sophie, die sepia is ook keischattig zeg! Hebben jullie dat ook als je dan zo'n foto vasthebt dat je denkt, ja die van ons is echt de allerliefste en allerknapste baby die er bestaat? Leuk is dat he, dat je er zo lekker trots op kunt zijn.
Vind jij dat draaien in bed ook zo eng? Daantje heeft deze dagen een dun slaapzakje aangehad omdat ze daar eerst niet mee kon draaien, maar je voelt um al aankomen... nu kan ze het ineens met slaapzak en al.... en als ze dan tegen de spijltjes van dr bedje draait vind ik ze ooit in zo'n zielige positie in dr bedje. Daantje is dan ook over de rooie, ik hoop dat ze snel leert om ook terug te draaien want als ze nu in bed ligt dan check ik wel 10x of ze nog wel op haar ruggetje ligt.
Mn vader vond de tekening helemaal geweldig, we hadden er ook twee foto's opgeplakt van het 'harde werken' van Daantje haha, superlief. De muur zat wel onder maar het was een houten paneel naast de keuken en ik had acrylverf gebruikt, dat veeg je er zo weer af, eerst deed ze het netjes met de kwast maar op een gegeven moment deed ze het liever met haar handjes.
De warmte is hier nu een heel stuk minder, voor Daantje vind ik dat ook veel fijner, ze heeft wat afgezweet zeg, Anne-Sophie ook zeker? Ze had ook een hoop bultjes in haar nekje en bij haar okseltjes, volgens mijn moeder zouden die zo weg zijn als het frisser werd, en ja hoor, nu is alles gelukkig weer weg (wel fijn zo'n moeder met ervaring, anders had ik weer bij de huisarts gestaan denk ik).
Gisteren hebben we haar voor het eerst meegenomen naar het zwembad, ze vond het helemaal niet eng, het viel me zo mee. Ze heeft gezwommen en gespeeld en er waren natuurlijk ook iets grotere kindjes in het babybad, die sprongen af en toe van de kant af en daar schrok ze ook niet van. En laatst zijn we een keertje naar de kermis geweest, en dat maakte ook al geen indruk, ze bleef gewoon lekker met haar speelgoedje aan de gang. We zijn heel blij dat ze niet zo schrikkerig is aangelegd, als ze ergens een hard geluid hoort ofzo dan wil ze altijd kijken waar het vandaan komt, ze houdt alles in de gaten hoor, doet Anne-sophie dan ook?
Leuk dat jullie naar de camping zijn geweest en wat moet er dan veel mee ineens he?
Mijn buikje is ook nog niet wat het geweest is, maar woensdag ga ik met mn nichtje naar de sauna, ik heb er een rugmassage bijgeboekt en een gezichtsbehandeling met hoofdhuidmassage, ik verwacht als nieuw naar huis te gaan hihi. Alleen heb ik dus nog nooit in mijn nakie gelopen, waar andere mensen bij waren, ben nogal preuts uitgevallen wat dat betreft, dus ik ben benieuwd hoe dit bevalt.
Nou mijn man is nu even wandelen met Daantje, dadelijk is het weer tijd voor haar fruithapje, ze lust echt alles van fruit: banaan, appel, peer, aardbeien, mango, meloen, kiwi (geel en groen), meestal pureer ik er tegenwoordig 1 koek van liga eerste stapje bij, alleen bij de banaan wordt het dan wel een heel dik papje, maar dat lust ze ook.
Van de groentepotjes vindt ze sperzieboontjes en bruine boontjes het lekkerste.
oow ik moet snel de container buiten zetten, anders ben ik te laat!
X Femke