Hoi hoi, nou hier zijn we weer helemaal van de schrik bekomen. Ik had het er moeilijker mee dan Daantje, dat ze gevallen was zeg. Wat heb ik me schuldig gevoeld, afschuwelijk, ik weet wel dat ik haar geen seconde meer uit het oog verlies, gelukkig is ze de hele dag lekker vrolijk geweest en heeft ze nergens last van, wat een opluchting zeg.
Ik ben vandaag nog even voor dr wezen shoppen bij de Zara, leuke jurkjes hebben ze daar zeg, superlief met ruitjes en ik heb een paar ribbroekjes voor Daantje gekocht, een blousje ehm... eigenlijk had ik 3 tassen vol wintercollectie, het is gewoon te leuk, die kleine meidendingetjes.
Je vroeg trouwens nog naar Daantjes schema toch? Of had ik dat verkeerd gelezen?
Haar dag ziet er in elk geval zo uit nu:
8.00 uur uit bed en een flesje
9.00 uur naar bed
10.30 eruit en een fruithapje en daarna een halve liga in de hand
12.00 uur een flesje
'13.00 uur weer naar bed
15.00 uur uit bed, dan een rijstewafeltje of een liga
16.00 uur warme hap en daarna nog een flesje als toetje
meestal gaat ze dan rond 17.00 uur nog naar bed voor een kort slaapje
20.00 uur laatste fles (papfles) en naar bed
Vanavond had ze zelfs een hele grote pot met stoofschotel op van Olvarit, alles zat onder joh! Meestal ga ik met haar wandelen tussen 10.30 uur en 12.00 uur of 15.00 en 16.00 uur, maar dat is vaak wel haasten om weer op tijd thuis te zijn voor de volgende fles/hap/slaap, Hoe ziet Anne-Sophie haar dag eruit? Gaat ze ook nog 3 keer naar bed? Ik wil eigenlijk proberen haar laatste warme hapje wat later te doen, dan geen fles en dan bijvoorbeeld de laatste fles rond 19.00/19.30 uur en dan naar bed, we mochten van het cb nl van 4 naar 3 flesjes, jullie ook?
X Femke
Ik ben vandaag nog even voor dr wezen shoppen bij de Zara, leuke jurkjes hebben ze daar zeg, superlief met ruitjes en ik heb een paar ribbroekjes voor Daantje gekocht, een blousje ehm... eigenlijk had ik 3 tassen vol wintercollectie, het is gewoon te leuk, die kleine meidendingetjes.
Je vroeg trouwens nog naar Daantjes schema toch? Of had ik dat verkeerd gelezen?
Haar dag ziet er in elk geval zo uit nu:
8.00 uur uit bed en een flesje
9.00 uur naar bed
10.30 eruit en een fruithapje en daarna een halve liga in de hand
12.00 uur een flesje
'13.00 uur weer naar bed
15.00 uur uit bed, dan een rijstewafeltje of een liga
16.00 uur warme hap en daarna nog een flesje als toetje
meestal gaat ze dan rond 17.00 uur nog naar bed voor een kort slaapje
20.00 uur laatste fles (papfles) en naar bed
Vanavond had ze zelfs een hele grote pot met stoofschotel op van Olvarit, alles zat onder joh! Meestal ga ik met haar wandelen tussen 10.30 uur en 12.00 uur of 15.00 en 16.00 uur, maar dat is vaak wel haasten om weer op tijd thuis te zijn voor de volgende fles/hap/slaap, Hoe ziet Anne-Sophie haar dag eruit? Gaat ze ook nog 3 keer naar bed? Ik wil eigenlijk proberen haar laatste warme hapje wat later te doen, dan geen fles en dan bijvoorbeeld de laatste fles rond 19.00/19.30 uur en dan naar bed, we mochten van het cb nl van 4 naar 3 flesjes, jullie ook?
X Femke