muizeke/espritxx

Hoi Elise,

Ik moet je iets vertellen.....
Daantje is vanavond bij opa en oma logeren omdat ik morgen ook moet werken, dan vonden ze het gezellig omdat ze op dinsdag ook al oppassen dat ze een nachtje bleef slapen. Dus Ronald en ik zijn net lekker bij Ikea wezen shoppen en eten (oke het eten was iets minder), we hebben heel veel dingen voor Daantje ingeladen. En ik had vandaag al zo'n gevoel dat het misschien toch wel eens raak kon zijn... dus net hebben we een test gedaan en wat denk je.....zwanger! Ongelofelijk, ik moet er nog helemaal aan wennen. Had wel al een paar huilbuien gehad, maar dacht dat dat door de naderende ongesteldheid zou komen.... niet dus. Op een dag na twee jaar geleden (toen 17 juni) hadden we ook een positieve test in onze handen van Daantje, ongelooflijk dit... ben er helemaal stil van en superblij!

Ik hoop dat het bij jullie ook snel zo mag zijn,

Heel veel liefs,
Femke

Hoi Femke,

WHAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH dit ga je niet geloven....hier ligt sinds begin juni ook een positieve test!!!!!!!!!
Wij zijn hier ook helemaal superblij!! Al moet ik er ergens ook wel weer eventjes aan wennen. Anne-Sophie wordt dus een grote zus!!
Gaaf zeg dat we weer tegelijk zwanger zijn! (vind dat best bijzonder..de vorige keer zat er ook maar  heel weinig verschil tussen)  Kunnen we weer heerlijk babbelen over alle kwaaltjes! Ik voel me eigenlijk weer net zo als de vorige keer (moe..maar heb gelukkig nog niet echt last gehad van misselijkheid)
De reactie op je berichtje is een beetje laat, maar ik heb buikgriep gehad...gelukkig is alles nu weer over! Heb jij de VK al gebeld? Ik moet 10 juli komen voor een intake en heb de 23ste de eerste echo!!   Wanneer ben jij uitgerekend?? Volgens de computer ben ik 16 februari uitgerekend (nu maar hopen dat beeb 2 op tijd komt want Anne-Sophie is de 20ste jarig)

Fijn weekend!!

Liefs Elise

waaaaaaaaaaaaaaahahhaa dat meen je niet! Wat gaaf zeg! hahaha ik lig hier heeee-le-maal in een deuk! Gewoon weer tegelijk zwanger zeg, onvoorstelbaar dit!
Allereerst: gefeliciteeeeeeeerd!!!!
Ik ben ongeveer rond 25 feb. uitgerekend als het goed is (wie weet ook wel op Daantjes verjaardag hahahaha) ik weet het nog niet precies, op 7 juli hebben we intakegesprek bij de vk. Wat gaaf zeg dat we weer tegelijk zijn, hahaha zouden het nu 2 jongetjes worden? We hebben inmiddels op zolder al bijna een hele container vol met kleine meisjeskleren, zou wel zonde zijn als we die niet meer nodig hebben, maar we zien het wel, vind het weer keispannend in ieder geval. Weten jouw ouders het al? Wij gaan het vanmiddag aan die van mij vertellen, we hebben voor Daantje een shirt gemaakt met voorop in grote letters "blij" en achterop "want ik krijg er een broertje of zusje bij" ... ben benieuwd naar de reacties, ik wilde eigenlijk misschien wel wat langer wachten, maar we zijn te blij ermee om het voor ons te houden. Had jij al een voorgevoel dat het raak was? Ik pas toen in zin kreeg in een glas 7-up, dat drink ik dus eigenlijk nooit, nou ik hoor wel weer van je, vind dit in elk geval een giller!

X Femke

Heej Elise,

Ik ben benieuwd naar jouw mening... we zijn nl alweer af en toe over namen aan het bakkelijen en ik vind een bepaalde meisjesnaam die met een S begint erg leuk. Alleen begint onze achternaam dus met een M. Initialen zijn dan ... juist S.M. We geven ook doopnamen dus deze combi komen we waarschijnlijk verder nooit op papier of wat dan ook tegen. Maar toch weet ik het nog niet zeker. Wat denk jij?

Verder alles goed daar? Ronald vond het ook zo grappig dat we weer tegelijk zijn! Ben benieuwd wanneer we een echo krijgen, leuk dat jij dat nu al wel weet zeg, onze vk doet de echo's niet zelf dus daarvoor moeten we ergens anders heen helaas. Ik wil natuurlijk het liefst weer zsm aan zo'n monitor liggen om te zien dat het echt menens is!

X Femke

even up! wat doet het forum gek zeg, we stonden op pagina 114???? volgens mij kan dat niet eens, ik hoop dat mn reactie nu wel werkt, want het rotding doet het maar half volgens mij grrr dit is poging 4

Terug
Bovenaan