Ha Elise,
Zo te lezen ben jij ook geen Winnie-fan? hahaha grappig hoor, ik heb echt een hekel aan die beer, het verhaal vind ik wel leuk maar tjeetje wat een hoop prullaria kan je daarvan kopen brrrr. Bij C&A kan ik om die reden eigenlijk ook nooit iets leuks vinden, loop er soms wel binnen, maar in het geval van het skipak is het dus wel een leuk adresje zo te lezen. Fijn dat je al kan fietsen, Daantje kan inmiddels wel zelf zitten, alleen laat ze zich soms ineens achterover vallen... ik zit wel altijd achter haar zodat ze tegen me aanvalt, dus alleen zitten zit er nog even niet in.
Volgens mij krijgt ze nu bovenin tandjes, ze had gisteren de hele dag vuurrode wangetjes en wilde 's middags maar heel kort slapen, daarna ging ik met haar thee drinken bij mijn moeder en die zei 'zou ze weer tandjes krijgen'? Ja stom dat ik daar nog niet op was gekomen, thuis gekomen was ze nog een beetje jengelig en moe omdat ze dus maar amper geslapen had, dus meteen in haar bedje gelegd. Toen sliep ze goed, rond een uurtje of 17.45 werd ze wakker en weer vuurrode wangen. Dus toen heb ik haar druppeltjes van chamodent gegeven en ineens was ze weer vrolijk, die helpen heel goed bij dr. Bij het tandjes poetsen 's avonds kwam de borstel (waar ze anders altijd vrolijk op kauwt) tegen haar bovenkaak aan en dat deed duidelijk pijn. Ik ben benieuwd wanneer ze erdoor gaan komen, de vorige keer heeft het wel een week geduurd. Is Anne-Sophie ook jengelig als ze tandjes krijgt? Ik vind het zo zielig en knuffel haar helemaal plat als ze pijntjes heeft.
Leuk trouwens hoor zo'n lime groene set, ik vind de roze ook super maar inderdaad als er nog een broertje bijkomt ipv een zusje... dan houdt ie daar misschien wel een klein traumatje aan over

Moet nog even kijken wat we doen, ik denk de blauwe met bloemetjes, beetje van allebei wat.
Die Nijntje loopauto vind ik ook leuk, we hebben al best wat dingen van Nijntje (die vind ik veeeeel leuker dan winnie hahaha) , we waren laatst bij Bart Smit, daar hadden ze een leuke bromtol (zo heet ie niet maar het is zo'n plastic soort tol met diertjes erin en boven een knop, als ze die indrukt gaat het ding draaien) van Fisher Price, wij stonden ermee in onze handen van zou ze die leuk vinden? Ik dacht slim te zijn door hem even aan Daantje te geven.... hahahah ze vond hem geweldig en ik mocht hem niet eens meer afrekenen want ze wilde hem niet loslaten. De hele weg naar huis heeft ie met doosje en al op haar schoot gezeten in de wandelwagen. Eenmaal thuis kon ik hem toch pakken en heb ik hem gewoon in gepakt voor sinterklaar hahaha. Nu kan dat nog he? Volgens mij is ze al blij met een ingepakt pak hagelslag, als het maar geluid maakt! Na mijn werk ga ik nog even naar de speelgoedwinkel, mijn man en ik hadden afgesproken om allebei afzonderlijk nog wat sinterklaasdingetjes te kopen voor Daantje, wel leuk dat we dan van elkaar niet weten wat we gekocht hebben (hopelijk niet hetzelfde).
Wat knap trouwens dat ze al kan staan in de box zeg! Echt een snelle dame hebben jullie!
Weet je wat mij trouwens ook zo leuk lijkt, zo'n bakfiets! Neemt alleen wel veel plek in beslag in de schuur denk ik. Wie weet dat we die nog een keertje aan gaan schaffen, als we 2 kindjes hebben.
Ik ga nog even aan het werk, bijna weekend gelukkig!
X Femke