Ha Elise
Tandenpoetsen gaat geweldig hier! Ze doet meteen haar mondje open als ik met haar groene (voor de afwisseling hahaha) Ernie-tandenborstel aan kom zetten. Ze vindt de tandpasta gewoon lekker.
Wij denken nu dat we graag 2 kindjes willen, maar ik sluit niet uit dat er na een tweede nog kriebels komen voor een derde hoor, met een derde hebben we meer praktische bezwaren, maar eerst maar eens kijken of we er uberhaupt wel een tweede bij mogen krijgen. Mijn man is er trouwens van overtuigd dat we er een meisje bij zullen krijgen, zou wel leuk zijn om al dat roze door te geven! Ik heb zelfs alweer namen in mijn hoofd.... onze jongensnaam die we voor Daantje hadden is alweer afgevallen! Bij de tweede hebben we afgesproken dat we het geslacht wel willen weten, als we er vanuit gaan dat we 2 keer zwanger zullen zijn, dan heb ik bij Daantje mijn zin gekregen (het geslacht niet willen weten) en krijgt mijn man bij nr 2 zijn zin (het geslacht wel willen weten) ben benieuwd hoe de zwangerschap dan zal zijn als je weet of je een jongetje of meisje draagt.
Binnenkort ga ik trouwens naar de osteopaat, mijn rug/stuitje is nog steeds niet wat ie geweest is, maar ik vind de fysio nogal hardhandig dus ga nu voor de zachtere aanpak van de osteopaat (tip van een collega van mij, ben er zelf nog nooit geweest dus ben benieuwd).
Mijn broeken zitten inmiddels lekker los, in de herfstvakantie ga ik een dagje shoppen met ons mam, heb er nu al zin in, is echt heeeel lang geleden! Ondanks dat die ene kilo er nog niet helemaal af is zijn mijn billen wel dunner, ik denk dat het nu meer rond mijn buik nog zit, daar had ik vroeger helemaal geen vetjes, mijn figuur is wel anders nu heb jij dat ook?
Daantje krijgt ook opvolgmelk na het broodje, maar dan een klein flesje van 120 cc, daar heeft ze nl niet altijd zin in, soms zit ze al vol van het brood. Zijn jullie ook alweer bij het CB geweest? Ik vind dat nog telkens spannend! Roosvicee is ineens wel lekker hier, gek is dat he? INeens gaat er ergens in dat minimensje een knopje om: nu vind ik het wel lekker hahaha.
Woow Anne-Sophie tijgert al, dat doet Daantje nog niet, die draait om haar eigen as op het kleed, en probeert uit alle macht om vooruit te komen, kontje omhoog, beentje links of rechts wat optrekken, maar de coordinatie ontbreekt nog, ze doet wel pogingen dus ik denk dat het binnenkort wel gaat komen. Is dat niet een tranentrekker, als je dat hummeltje ineens door de kamer ziet gaan? Lijkt me een supermooi moment, hopelijk ben ik er zelf bij, maar met 2 dagen oppasoma's heb je natuurlijk ook kans dat een van hun de primeur krijgt
Ik weet niet of je flapoortjes kunt krijgen van op je oren slapen, heb er eigenlijk nog nooit van gehoord, maar het is geen stomme vraag hoor. Ik snap het wel dat je liever hebt dat ze blijven zoals ze zijn, en natuurlijk is ze toch de aller allermooiste of haar oortje nu flappen of niet, maar wilde ze slapen met een mutsje op?
Ik ga even pauzeren, als ik straks nog wat tijd over heb dan type ik nog even verder
X Femke