myrte78

Ha,
even een vraagje, ben jij nieuw op deze sept. club. heb je naam nog niet eerder gezien en jij verwacht ook een tweeling zag ik. Hoever ben je nu dan? Hoeveelste kindjes zijn dit? Ik vind het wel fijn om een beetje te babbelen met a.s . tweelingmoeders, want ik vind het toch anders!
Ik ben nu trouwens 12 weken en wordt 4 en 5 kindje.
Ik ben benieuwd naar je reactie!

Hoi Mamamar,

Inderdaad, voor het eerst weer sinds mijn vorige zwangerschap op het forum! Onze zoon wordt in juli 3 en in september verwachten we dus onze spruit nr 2 en 3.. Heel spannend. Ik vind het ook fijn om met andere as tweelingmoeders te praten, want het is inderdaad heel anders dan bij een eenling!
Ik heb zelfs een weekje in het zhuis gelegen, omdat ik zoveel had overgegeven en dus helemaal uitgedroogd was.. En bij de 1ste ben ik wel misselijk geweest, maar lang niet zo erg!
Ik ben nu bijna 14 weken en het is een 2-eiige tweeling. En jij?

Hoi Mamamar,

Inderdaad, voor het eerst weer sinds mijn vorige zwangerschap op het forum! Onze zoon wordt in juli 3 en in september verwachten we dus onze spruit nr 2 en 3.. Heel spannend. Ik vind het ook fijn om met andere as tweelingmoeders te praten, want het is inderdaad heel anders dan bij een eenling!
Ik heb zelfs een weekje in het zhuis gelegen, omdat ik zoveel had overgegeven en dus helemaal uitgedroogd was.. En bij de 1ste ben ik wel misselijk geweest, maar lang niet zo erg!
Ik ben nu bijna 14 weken en het is een 2-eiige tweeling. En jij?

Hoi tweeling mama's,

Ik wil me niet in het gesprek mengen maar ik word ook moeder van een tweeling! Het zijn onze eerste 2 kindjes en het was nogal een schok om te horen dat we niet 1 maar 2 kindjes verwachten. Inmiddels zijn we er helemaal aan gewend en kan ik me niks anders meer voorstellen. Ik heb gelukkig heel weinig last van kwaaltjes en ben nu ruim 13 weken zwanger. Ik vind het jammer dat ik nu niet meer thuis mag bevallen en dat ik onder controle sta van het ziekenhuis. Hoe gaat het met jullie? Voelen jullie je inmiddels weer goed? Groeien jullie buikjes ook al zo hard?

Ik hoor het allemaal graag van jullie!

Groetjes Nathalie

Hai Nathalie,

Van harte! Ik kan me de schok helemaal voorstellen, haha! Hoewel ik zelf al het idee had dat het er bij mij 2 hadden, komt de bevestiging toch als een verrassing.. Fijn dat je je goed voelt, trouwens, dat scheelt echt. Ik vind het ook erg jammer dat ik niet thuis mag bevallen. Bij onze eerste ben ik thuis begonnen, maar moest op het laatste moment naar het z'huis. Dus ik had me voorgenomen om het deze keer wel helemaal thuis 'af te maken', maar helaas! Hoewel ik al die extra echo's ook niet vervelend vind, hoor.. Mijn buik groeit behoorlijk, ik loop een week of 4 voor op de buik die ik bij mijn zoontje had. En ik ben gister bij een vriendin geweest die 34 weken zwanger is ve tweeling... Nou, dat belooft wat!
Maar het is jouw eerste zwangerschap, dus mss is dat anders! Mijn buik heeft al ruim 40 weken een ruime 8 ponder gedragen, dus dan ga je het bij een 2de keer al sneller zien..

Groetjes,
Myrte

Hai Nathalie,

Van harte! Ik kan me de schok helemaal voorstellen, haha! Hoewel ik zelf al het idee had dat het er bij mij 2 hadden, komt de bevestiging toch als een verrassing.. Fijn dat je je goed voelt, trouwens, dat scheelt echt. Ik vind het ook erg jammer dat ik niet thuis mag bevallen. Bij onze eerste ben ik thuis begonnen, maar moest op het laatste moment naar het z'huis. Dus ik had me voorgenomen om het deze keer wel helemaal thuis 'af te maken', maar helaas! Hoewel ik al die extra echo's ook niet vervelend vind, hoor.. Mijn buik groeit behoorlijk, ik loop een week of 4 voor op de buik die ik bij mijn zoontje had. En ik ben gister bij een vriendin geweest die 34 weken zwanger is ve tweeling... Nou, dat belooft wat!
Maar het is jouw eerste zwangerschap, dus mss is dat anders! Mijn buik heeft al ruim 40 weken een ruime 8 ponder gedragen, dus dan ga je het bij een 2de keer al sneller zien..

Groetjes,
Myrte

Ha meiden,
wat gezellig, leuk nathalie dat je ook mee komt kletsen. Ik voel me eigen goed, wel heel moe. En om een ongeveer 16.00 uur wordt ik 'misselijk' (erg vol gevoel en absoluut geen zin om te eten) eet dan een klein beetje warm eten en verder hang ik op de bank en ga om half 9 naar bed. Hoef trouwens niet te spugen. Maar ik mag niet klagen. Mijn buik groeit wel harder dan de vorige zw. schappen, maar kan m'n kleren nog gewoon aan.
Inderdaad leuk om veel echos te krijgen, heb er al 2 gehad en volgende week bij 13 weken weer 1. Heb er zo een zin in!
Wanneer hebben jullie weer een echo?

Groetjes

Hai,

Over 3 weken mogen we weer voor een uitgebreide echo, ben dan bijna 17 weken. Als het lukt, hoop ik dat we dan ook kunnen zien wat het zijn. Bij eentje wilden we het niet weten, maar nu het er twee zijn, ga ik echt niet wachten tot de bevalling! Vind het al veel te spannend...
Lekker dat je nog je gewone kleren aankunt! Van boven kan ik dat ook nog wel, maar broeken zitten net te strak en als ik te lang zit, gaan ze knellen. Heb dus maar weer de jeans met band uit de kast getrokken ;-)
En moe ben ik ook, maar dat gaat wel wat beter. Ik hoop echt dat de misselijkheid en spugen snel over zijn en dat het zonnetje gaat schijnen, want ben wel toe aan licht en energie!
Groetjes

Terug
Bovenaan