myrte78

Vandaag 13 weken echo gehad, alles was goed. Het was daarbinnen een feest! Erg aan het bewegen alle twee. gelukkig maar. Verder was de gyn. die we hadden een grote eikel, heeft amper een woord gezegd . Ik heb zelf gevraagd om de bloeddruk te meten, oja zegt hij kunnen we wel doen... Nou daar ga ik dus niet meer naar toe he. Maar met de kindjes dus alles goed endat is het belangrijkste.
Enne over de kamertjes boven. Bij ons zijn alle muren wit en hangen paar schilderijtjes. De jongste gaan we verhuizen naar de andere kinderen, dus 3 op 1 kamer, kijken of dat een beetje gaat en anders moet de oudste naar zolder. Maar verder gaan wij niet verven enz. kan natuurlijk altijd nog veranderen, we hebben nog genoeg tijd.
Wij moeten nog wel een duo wagen aanschaffen, vindt het best moeilijk welk merk, hebben jullie tips?
verder hebben we al een box, ledikant, maxicosi en een collega van m'n man geeft ons nog een maxicosi en ledikant. komen we lekker goedkoop vanaf zo!

Hi mamamar,
Fijn dat de echo goed was! Jammer van die vent.. Dat hebben wij tot nu nog niet gehad, maar er werken 8 gynaecologen in het z'huis, dus wie weet zit er ook zo'n lummel tussen...
Lijkt me wel gezellig, 3 op de ene en 2 op de andere slaapkamer! Zijn jullie eerste 3 kids allemaal 'apart' geboren? Lijkt me ook wat, ga je voor een vierde, komt nr 5 er gelijk bij! Wel supergezellig, zo'n groot gezin.
Wij hebben via via de Koelstra Flexxo Twin overgenomen. Zij waren er erg over te spreken, is net zo breed als gewone wagen en makkelijk te besturen. Hij klapt ook handig in elkaar en staat niet in de weg (in elk geval niet meer dan een gewone wagen). De reiswiegjes zijn niet erg groot, maarja, dat zullen die twee zelf ook wel niet zijn!
Verder hebben wij ook alles al, maxicosi's, box, ledikantjes etc.
Hoe oud zijn je andere kids?

ha myrte,

Mijn kinderen zijn nu j 6 jaar, m 4 jaar en j 2 jaar . Als de tweeling geboren wordt is m 5 en j bijna 3 oudste is van december. Zal inderdaad wel druk worden, maar dat zal de tijd leren.
Ik heb wel goede verhalen over een Xadventure gehoord, ook lekker compact, licht gewicht en makkelijk te sturen. Moet nog eens goed rondkijken, maar kopen hem wel tweedehands denk ik.

Hoe voelen jullie je verder?
Ik ben op het moment echt verschrikkelijk!! moe. lig 'smorgens al op de bank, nergens puf voor. De jongste is nu ook weer ziek, echt slopend.

Hoeveel uur werken jullie? Is het nog een beetje te doen.

Hai Mamamar,

De oudste twee kids zitten dus al op school, ik denk dat dat scheelt. Hoewel ik ook wel van vriendinnen begrijp dat je dan de hele dag van hot naar her aan het crossen bent, met halen en brengen..
Wij hadden een X Adventure voor onze eerste. Goede wagen, soepel, makkelijk te besturen en betaalbaar.
Ik voel me steeds beter worden, alleen inderdaad wel vermoeid. Meeste dagen heb ik juist 's ochtends energie, maar lig vaak al om half negen op bed ;-)
Ik zit nog 100% in de ziektewet, vanwege de ziekenhuisopname/uitdroging van vorige maand. Mijn werkgever leeft erg mee en wil graag dat ik zelf aangeef wat ik aankan. Ik werk normaal 3 dagen en werk nu alleen de ochtenden. Dat is goed te doen en ik hoop het toch weer op te gaan bouwen naar 100%, voordat ik straks rond de 30 weken met verlof ga (nouja, verlof, dan ga je eigenlijk ook 100% de ziektewet in en gaat je verlof 6 weken voor de uitgerekende datum in).
Wel een gedoe hoor, twee kids tegelijk! Was ook echt een verrassing voor ons.. Geen enkele twee-eiige tweeling in de familie.
Bij jullie?

Hallo dames,

Gisteren onverwacht naar het ziekenhuis geweest omdat ik allemaal 'enge' steken voelde. Was moe en maakte me (achteraf) onnodig druk om de kindjes. Ik gebeld naar het ziekenhuis en daar waren ze heel erg lief, ze zeiden waarschijnlijk is het niks maar kom gewoon even langs dan kunnen we je gerust stellen. Het bleek inderdaad niks te zijn, baarmoeder was niet gevoelig en bloeddruk was ook weer goed. Als verassing nog een echo gehad en wat voor eentje! Een van de baby's was druk aan het bewegen en de andere was lekker aan het slapen maar kon ik wel zien bewegen. Toen ik tegen de gyneacoloog zei dat ik me dus onnodig ongerust had gemaakt kreeg ik een knipoog en zei hij dat het allemaal prima ging met de baby's! De rare steken zijn nog niet over, maar het is in ieder geval niks om me druk over te maken!

Hoe is het met jullie?

groetjes Nathalie

Fijn! En helemaal dat ze je in het z'huis serieus namen. Hier alles goed, mijn baby's zijn ook erg aan het bewegen, vooral als ik voorover zit voel ik ze en vandeweek voelde ik ze zelfs toen ik met mijn hand op mijn buik lag. Hoe ze precies liggen en welke ik dan voel, weet ik natuurlijk niet, maar gelukkig donderdag weer een echo, ben benieuwd!
Groetjes,

Fijn! En helemaal dat ze je in het z'huis serieus namen. Hier alles goed, mijn baby's zijn ook erg aan het bewegen, vooral als ik voorover zit voel ik ze en vandeweek voelde ik ze zelfs toen ik met mijn hand op mijn buik lag. Hoe ze precies liggen en welke ik dan voel, weet ik natuurlijk niet, maar gelukkig donderdag weer een echo, ben benieuwd!
Groetjes,

Hi dames,

Eergister de echo gehad en we krijgen er 2 dochters bij! Na een jongen, ben ik (als vrouw, haha) daar toch wel heel blij mee!! De meisjes liggen overdwars en waren druk aan het bewegen. Alles zag er verder goed uit en ze liggen op schema, alhoewel er eentje wel een paar dagen voorloopt. Het was weer een leuk gezicht, die twee baby's daar van binnen te zien! Kan niet wachten tot ze er zijn....
Over 3,5 week de 20wk echo, die maar liefst 1,5 uur duurt!
Wanneer mogen jullie weer?

Terug
Bovenaan