myrte78

Ha Myrte,
wat leuk twee meiden. Maandag mag ik voor controle naar verloskundige. ik weet eigenlijk niet of ik dan weer een echo krijg, maar hoop van wel. verder gaat hier alles goed, voel me steeds meer beter. Wel moe maar eigenlijk niet misselijk meer.
Wij moeten nog een afspraak maken voor 20wk echo, liep een beetje stom vorige keer bij gyn. zal maandag wel even vragen.
Hoe is het met jou Nathalie?
Zullen we trouwens even een nieuw topic tweelingmamas open op pag 1. lijkt me wel handig.(moest zover terug)

Hallo,

Wat leuk 2 meisjes! Ik weet nog niet wat wij krijgen. Ik moet a.s. vrijdag weer naar het ziekenhuis maar ik weet niet of ik dan weer een echo krijg. Ik heb nog geen afspraak voor de 20 weken echo. Als die echo 1,5 uur duurt kan ik beter een dag vrij nemen!!

Met mij gaat het heel erg goed! Ik ben aan het begin van mijn zwangerschap 6 kg. afgevallen en die zijn er nog steeds af! Nog niks aangekomen dus! Zijn jullie al veel aangekomen? Misschien haal ik jullie uiterlijk nog wel in....

mamamar; Waarom was het niet leuk de laatste keer bij de gyn?
myrte78: Heb je al meisjes kleren gekocht??

Hallo,

Wat leuk 2 meisjes! Ik weet nog niet wat wij krijgen. Ik moet a.s. vrijdag weer naar het ziekenhuis maar ik weet niet of ik dan weer een echo krijg. Ik heb nog geen afspraak voor de 20 weken echo. Als die echo 1,5 uur duurt kan ik beter een dag vrij nemen!!

Met mij gaat het heel erg goed! Ik ben aan het begin van mijn zwangerschap 6 kg. afgevallen en die zijn er nog steeds af! Nog niks aangekomen dus! Zijn jullie al veel aangekomen? Misschien haal ik jullie uiterlijk nog wel in....

mamamar; Waarom was het niet leuk de laatste keer bij de gyn?
myrte78: Heb je al meisjes kleren gekocht??

Terug
Bovenaan