myrte78

Hai,

Over 3 weken mogen we weer voor een uitgebreide echo, ben dan bijna 17 weken. Als het lukt, hoop ik dat we dan ook kunnen zien wat het zijn. Bij eentje wilden we het niet weten, maar nu het er twee zijn, ga ik echt niet wachten tot de bevalling! Vind het al veel te spannend...
Lekker dat je nog je gewone kleren aankunt! Van boven kan ik dat ook nog wel, maar broeken zitten net te strak en als ik te lang zit, gaan ze knellen. Heb dus maar weer de jeans met band uit de kast getrokken ;-)
En moe ben ik ook, maar dat gaat wel wat beter. Ik hoop echt dat de misselijkheid en spugen snel over zijn en dat het zonnetje gaat schijnen, want ben wel toe aan licht en energie!
Groetjes

Heej,

Wij hebben afgelopen woensdag de 13 weken echo gehad. Het viel jammer genoeg een beetje tegen. De gyn had erg haast en nam niet echt de tijd om rustig te kijken. Hij had denk ik een bevalling gehad of was daarmee bezig. Het zag er verder wel allemaal goed uit maar thuis kwamen er toch ineens tranen van teleurstelling. Nou ja....ze zitten er in ieder geval nog en de hartjes klopten ook goed. Mn bloeddruk was wel wat hoog dus nu moet ik eerder terug om die weer te laten meten. Hij zei dat ik zelf niet zo heel veel aan kan doen om hem omlaag te brengen, alleen niet zo heel zout eten maar dat doe ik toch al nooit. Ach je weet toch niet hoe het allemaal gaat lopen!! Verder geen kwaaltjes gelukkig, alleen bandenpijn aan het einde van de dag maar dat is best te doen! Zijn jullie al een beetje aan de baby uitzet aan het denken? Wij hebben via marktplaats al een leuk kamertje gekocht (beetje vroeg maar hij was echt heel leuk en niet zo duur) maar verder hebben we nog niks!

x Nat

Hey,

Jammer dat het tegenviel, wij hebben ook zo'n ervaring bij de termijnecho van onze eerste. Zo'n stom mens, totaal ongeinteresseerd.. Dat vergeet je nooit meer, want voor ons was het een spannend en mooi moment!
Aangezien het onze tweede x zwanger is, hebben we al heel veel spullen, dus dat scheelt! Ik ga geen nieuwe commode kopen, alleen een nieuw tweede ledikantje. Maxicosi (x2), box en duowagen hebben we al.. Heb veel ideeen voor deze babykamer, dus kan niet wachten om te beginnen..
Myrte

Hey,

Jammer dat het tegenviel, wij hebben ook zo'n ervaring bij de termijnecho van onze eerste. Zo'n stom mens, totaal ongeinteresseerd.. Dat vergeet je nooit meer, want voor ons was het een spannend en mooi moment!
Aangezien het onze tweede x zwanger is, hebben we al heel veel spullen, dus dat scheelt! Ik ga geen nieuwe commode kopen, alleen een nieuw tweede ledikantje. Maxicosi (x2), box en duowagen hebben we al.. Heb veel ideeen voor deze babykamer, dus kan niet wachten om te beginnen..
Myrte

Wij moeten nog verbouwen boven!! Daar gaan we begin mei mee beginnen ('we' is eigenlijk mijn man met een paar vrienden) en dan gaan we snel verder met de babykamer. Weten jullie al wat voor kleurtjes jullie willen? Ik denk dat wij voor heel neutraal gaan, een knalroze of blauwe kamer kan altijd nog! Het wordt dus wit met een beetje grijs....ik heb er ook helemaal zin in! We gaan onze kamer ook doen dus ik kan met weer helemaal uitleven!!

Verder alles goed met jullie??

Wij moeten nog verbouwen boven!! Daar gaan we begin mei mee beginnen ('we' is eigenlijk mijn man met een paar vrienden) en dan gaan we snel verder met de babykamer. Weten jullie al wat voor kleurtjes jullie willen? Ik denk dat wij voor heel neutraal gaan, een knalroze of blauwe kamer kan altijd nog! Het wordt dus wit met een beetje grijs....ik heb er ook helemaal zin in! We gaan onze kamer ook doen dus ik kan met weer helemaal uitleven!!

Verder alles goed met jullie??

Wij moeten eerst mijn zoontje nog verhuizen naar de (iets) kleinere slaapkamer, dus dat is prioriteit nr 1.. Ik ga in de babykamer voor de natuurlijke kleuren dit keer (vorige keer was het thema Hollands Glorie), met mooie groentinten en een grote muursticker van een boom. Ledikantjes blijven houtkleur, de commode is wit en het rolgordijn ook, wel nieuwe overgordijnen, ook iets met groen. Schapenvachtje op de grond, paar leuke accessoires/iets aan de muur, klaar is kees!
Krijg er nu al zin in!! Verder alles okay, werk nog halve dagen. Ben nog aan het opkrabbelen van uitdroging/ziekenhuisopname. Wel meer energie gelukkig. En jij?

Wij moeten eerst mijn zoontje nog verhuizen naar de (iets) kleinere slaapkamer, dus dat is prioriteit nr 1.. Ik ga in de babykamer voor de natuurlijke kleuren dit keer (vorige keer was het thema Hollands Glorie), met mooie groentinten en een grote muursticker van een boom. Ledikantjes blijven houtkleur, de commode is wit en het rolgordijn ook, wel nieuwe overgordijnen, ook iets met groen. Schapenvachtje op de grond, paar leuke accessoires/iets aan de muur, klaar is kees!
Krijg er nu al zin in!! Verder alles okay, werk nog halve dagen. Ben nog aan het opkrabbelen van uitdroging/ziekenhuisopname. Wel meer energie gelukkig. En jij?

Terug
Bovenaan