N.O.D. rond 6 april

Ik las in de gebruiksaanwijzing bij mijn testen (zijn die van de action) dat je beter geen ochtendurine kan gebruiken. Waarom weet ik niet, te geconcentreerd misschien?? Welke testen gebruik jij?
Ik ga denk ik vanaf donderdag testen, dan zit ik (denk ik) ook op een dag of 10.
Volgens mij gebeurd het gemiddeld tussen dag 12 en 14 (las ik dan hoor haha, geen ervaringsdeskundige)
 
Hoi meiden, ik vind het ook leuk om mee te schrijven! Voor mij is het ronde 8, dus al even bezig. Ik heb deze ronde voor het eerst ovulatietesten gekocht van clear Blue. Ik hoop op die manier m’n eisprong te kunnen vinden, en die dag dan goed te kunnen benutten. ? Heb vanmorgen de eerste test gedaan (deze test moest juist wel met ochtend urine las ik). Ik verwacht mijn eisprong rond donderdag of vrijdag dus ik ben benieuwd of dat klopt met mijn berekeningen. ? 
Fijne aaf ?
 
 
Ik heb de ovulatietesten van Clearblue.
Ja.. het ligt heel erg aan je cyclus waneer de ovulatie komt. 
Maar ik lees diverse verhalen over het moment van testen. 
 
Hee @Katiee wat leuk dat je aansluit. Balen dat het al een tijdje duurt! 
Ik verwacht mijn eisprong ook donderdag of vrijdag ongeveer maar we zullen zien. 
 
Leuk! @Katiee
Ik hoop dat het klopt met je berekening! Ben benieuwd.
@liefseempje , ja is lastig he wanneer te beginnen met een test. Het is in het begin toch zo zoeken. Hopelijk kom je er snel achter!
Aan de ene kant wil ik er niet teveel mee bezig zijn maar anderzijds lukt dat gewoon niet ?
 
 
He,
Mijn nod is 9 april. Al heel wat rondes verder (ruim een jaar) dus hopen dat het er eens van komt. Ook ik gebruik ovutesten van zwanger en kids. Onregelmatige cyclus dus vooral om te kijken wanneer de ovulatie is. Anders had ik ze niet gebruikt, dan ben je er zo mee bezig... 
Nod is niet ongesteldheids dag. 
 
Hoi allemaal, ik zou ook graag meedoen!! Ik heb hem 3 april.. zo spannend! Voor ons eerste ronde en merk dat ik het echt moeilijk vind om aan iets anders te denken!
Als ovulatietesten gebruik ik sensitest.. maar ik heb het geluk dat ik mijn eisprong vrijwel altijd goed kan voelen. Maar hij verschilt per maand nog wel eens een paar dagen.. nu ook 3-4 dagen ‘te vroeg’.. dus hopelijk is het toch gelukt.
Allemaal duimen!!
oh en druifjeB: niet ongesteldheids dag :)
 
Terug
Bovenaan