N.O.D. rond 6 april

Voor ons ronde 2. Eerste poging enorm voor de gek gehouden door mijn lichaam. Alle symptomen die je kon krijgen waren aanwezig, helaas testen negatief.
Nu afgelopen weekend flinke krampen gehad, hopelijk was dat mijn eisprong. Nu even afwachten tot 3 april.
Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, gebruik daarom ook geen ovulatietesten. Dit omdat ik mezelf dan helemaal gek maak haha.
Liefs! En veel succes allemaal! 
 
@halfwaythere ik ben ook bang dat mijn lichaam me flink voor de gek houdt. Ik heb nog geen idee wanneer mijn eisprong is maar heb last van kwaaltjes.. zoals vaak moeten plassen, krampjes romdom mijn baarmoeder en pijn in de onderrug.
Verder heb ik geen idee wat dit te betekenen heeft. Mijn ovulatietesten van Clearblue waren negatief.
 
Probeer zo ontspannen mogelijk te blijven. Wij zijn ook nog niet lang bezig, maar de eerste ronde heb ik wel echt van geleerd. Dit is ook een rede waarom wij geen ovulatietesten gebruiken, gewoon om de dag/twee dagen klussen en hopen dat het lukt. 
Wacht rustig af, de zwangerschapstest geeft je straks antwoord. Ben dan niet teleurgesteld als het niet gelukt is.
Ik duim voor je dat deze symptomen de juiste zijn! Houd je ons op de hoogte? 
 
Hoi dames,
Ik heb 3 april (ongeveer) mijn NOD. Nu zouden we vrijdag naar de sauna gaan maar begin ineens te twijfelen... ik ben wel frrequent sauna ganger maar kan dit wel? Als ik niet te lang en te heet doe?
Je gaat aan alles twijfelen he :)
Aftellen aftellen...
 
Duim voor jullie
 
@AnnevdW ik heb even voor je meekeken. 
De eerste drie maanden van de zwangerschap raden ze het af.. Daarna kan je rustig naar de sauna gaan. 
https://www.oudersvannu.nl/zwanger/gezondheid/sauna-tijdens-zwangerschap/
Bovenstaand linkje staan tips, do's en dont's in. 
 
Hopelijk heb je er wat aan!
 
@halfwaythere ik probeer er ook zo ontspannen mogelijk in te staan en merk dat het me wel steeds beter lukt.. gelukkig!
Ik ga er sowieso vanuit dat ik nu nog niet zwanger ben dus dan valt het hopelijk niet zo tegen. Hoe gaat het nu bij jou?
@Anne voor vrouwen kan de sauna geen kwaad maar het schijnt bij mannen wel invloed te hebben op de werking van het zaad. 
Liefs 
 
Wat lief dat jullie gekeken hebben! Dank jullie wel :)
XXE, wat knap.. en een gezonde instelling.. ga maar eens proberen dat in mijn achterhoofd te houden. 
Succes allemaal!
 
@xxE Hier gaat het goed, vind het wel spannend dat ik weet dat ik binnenkort weer mag gaan testen of ik zwanger ben ja of nee. Laten we dan ook net een paar dagen in duitsland zitten haha. Verder nu nog geen kwaaltjes/symptomen. Maar dat kan altijd nog haha.
Maar daar vanuit gaan is wel 't slimste, kan het altijd enorm meevallen als de test positief is uiteindelijk! Ik probeer het ook te doen.
 
Terug
Bovenaan