N.O.D. rond 6 april

Haha ja same here! Ik probeer er ook zo min mogelijk mee bezig te zijn maar het lukt helaas niet.
Gelukkig ervaren jullie hetzelfde.. leuk en fijn om te lezen. :)
 
Hi Denies, volgens mij ben ik jou al eerder tegen gekomen hier op het forum. ☺️ Hopelijk wordt jouw geduld snel beloond! 
Ik ben sinds deze maand ook op mijn voeding gaan letten, dit kan sowieso natuurlijk geen kwaad. Niet dat ik normaal heel ongezond eet. Ik probeer nu alleen wel echt dagelijks aan mijn 2 stuks fruit te komen en iedere avond genoeg groenten naar binnen te krijgen.
Hopelijk helpt het een handje mee. ?
@sannefk ik denk dat iedere vrouw die graag zwanger wilt worden er mee bezig is, ook zonder ovulatietesten.☺️ Iedere ochtend dat ik m’n foliumzuur slik denk ik er toch weer even aan. ?? Ik heb wel gemerkt dat de eerste twee weken ik er relax in sta. Maar de week voor mijn NOD  ik rondstruin op alle forums als ik ook maar een symptoom voel. Hormonen...?
 
Voor mij is het de 1e poging. 
Ik voel ook van alles in mijn lichaam gebeuren.
Echter heb ik dit nog nooit eerder meegemaakt dus weet niet precies wat de symptomen betekenen. Daarnaast is ieder lichaam natuurlijk anders. 
 
He Katieee, dat kan! Ik zwerf hier al een tijdje rond. Gezond eten is inderdaad altijd goed! Ik probeer ook af te vallen, minstens 2 stuks fruit te eten en bijna geen alcohol te drinken. Baad het niet, dan schaad het niet... maar soms word ik wel een beetje ongeduldig. Heb jij dat ook?
Hier ook poging tot een eerste kindje.. heb geleerd dat een lichaam je enorm voor de gek kan houden en symptomen faked. Dus ik vertrouw mijn lichaam voor geen meter, haha. 
 
Ja! Eerste poging en (hopelijk) een eerste kindje.. hebben jullie ook dat je ineens hyperbewust bent van je lijf? Elk steekje en krampje enzo ga je wat achter zoeken.. zelfs als het te vroeg is Haha.
super fijn zo’n platform om even te kunnen spuien... hoeft vriendlief er ook niet steeds naar te luisteren ;)
 
 
Ja ik ben echt mega bewust van mn lijf.. ieder krampje of steekje voel ik. 
Ik heb geen idee wat het allemaal te betekenen heeft maar probeer manlief er zo min mogelijk mee te belasten haha
 
Terug
Bovenaan