N.O.D. rond 6 april

@denies ik vind het inderdaad ook een spannende tijd! Gelukkig deze week veel werken. En mezelf proberen niet gek te laten maken in mijn hoofd.. ik heb namelijk al een paar keer gedacht dat het wel eens raak kon zijn. De teleurstelling is alleen dan extra groot als het niet zo blijkt te zijn.. helaas kunnen we niks anders doen dan weer afwachten!?
 
Hee katiee ja dat herken ik heel erg. Af en toe heb je een maand dat je denkt nu is het raak! En dan is het weeer niet zo. Dan is het extra frustrerend....
Ben ook blij dat ik redelijk wat te doen heb. Maar het blijft idd lastig. Want nu voel ik eigenlijk vrij weinig. En dan hoop ik dat dat weer een teken is. Mja ik zal het maandag pas weten. En anders gaan we door naar ronde zoveel. Ben de tel kwijt geraakt....
 
@xxe ik ga morgen ochtend ook testen! Saampjes doen..? ? Morgen ben ik namelijk 5 dagen over tijd! Als ik morgen negatief test, ga ik pas volgende week vrijdag weer testen hoor haha. Dat is dan precies 2 weken na mn nod. Als het dan negatief is, licht ik even mn dokter in dat er misschien iets niet helemaal goed gaat... Ik was 6 maanden na mn eerste bevalling ook nog nie ongesteld en ben daarom toen aan de pil gegaan! Dus misschien is er dan iets mis...? 
 
xxE, oh ga je morgenvroeg testen? Heb je een early test in huis? Ik zal voor je duimen!
xDeniesx, ik probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken. Als ik stil zit, ben ik veel meer bewust van alles wat ik voel. Wel heel lastig hoor. De eerste week na mijn eisprong lukte dat nog wel, maar deze week wordt het toch steeds spannender. Ik voel ook steeds meer. Sinds gisteren echt last van menstruatiekrampen en pijnlijke borsten. Dat had ik voor mijn vroege miskraam ook, dus dat lijkt een goed teken. Ik durf alleen echt niet te hopen om een grote teleurstelling te voorkomen.
 
Zoveel symptomen inmiddels. Heb reukvermogen van speurhond, ondanks verkoudheid. Pijnlijke borsten en veel steken in mijn buik en richting lies (links). Zal het dan eindelijk na 18 rondes? Ik ben zo bang om weer teleurgesteld te zijn. Maar angst is een slechte raadgever, toch? 
 
Thanks voor de goede hoop meiden! 
@maria helena..... Mijn dochter heet toevallig Novella Maria Helena! Haha! Wat toevallig. 
Wat jij hebt, heb ik dus ook heel erg. De krampjes/steekjes links and ik ruik alles! Maar ik blijf negatief testen ondanks ik zo laat ben... Oh en de hoofdpijn is zo erg, elke dag heb ik het! Vreselijk... 
 
Terug
Bovenaan