N.O.D. rond 6 april

hooi meiden
Hier ronde 5 waarvan 1 miskraam was
Mijn nod is 7april
24 maart eisprong gehad wouden deze maand wel ovulatietesten gebruiken om te kijken of alles goed verliep nu op dag 10 na ei en voel helemaal niks alleen opgezette pijnlijke borsten en af en toe witte/waterig afscheiding. Vanmorgen een testje gedaan omdat ik gisteren me zo beroerd voelde dacht maar die bleef negatief natuurlijk veelste vroeg maar zou het dan nog wel komen nu nog 4 dagen te gaan  vorige x voelde ik van alles alleen werd het een vmk.. en nu voel ik weinig
 
Liefs
 
Ik vind het zo raar.. ik had vorige week van super veel dingen last en nu net voor mn n.o.d. helemaal niet meer. 
 
@Mommy of my novella welkom! :) Spannend, hopelijk blijft de menstruatie uit en krijg je een mooie positieve test!@Jaent haha van dat witte ondergoed is wel herkenbaar! Ik zelf verwacht mijn NOD pas a.s. zaterdag of zondag. Maar ik begin vaak 5 tot 4 dagen ervoor al licht rose afscheiding te krijgen. Dus voor mij is ieder wc bezoekje nu al spannend...Hebben trouwens meer meiden dit? Een paar dagen voor NOD al lichte rose afscheiding? Bij mij breekt m'n ongi vaak dan na 4 / 5 dagen rose afscheiding pas echt door.@xxE Heb je nog getest vanmorgen? Ik heb ook dat ik het ene moment meer voel dan het andere..@Giuliaa gezellig! Ik heb precies de zelfde kwaaltjes.. Ook inderdaad steekjes in mn onderbuik. En m'n borsten zijn héél pijnlijk! Maar dit heb ik eigenlijk altijd voor NOD..
 
Thanks katiee! Rose afscheiding voor mn nod herken ik niet, nee. Ik heb vaak wel wat afscheiding, wat de nacht er voor een beetje roze of bruin is en dan word ik ongie! 
Ook ik heb soms pijnlijke borsten, maar meer omdat ze dan gespannen zijn. En steekjes ook, voornamelijk in mn linker zij. Maar ik ben zo bang dat het t ontpillen is. Als ik wel zwanger blijk te zijn, gaat het heeeeel anders dan bij mn eerste zwangerschap.
 
@mommy of my Novella had je bij je eerste zwangerschap andere kwaaltjes?
Ik heb sinds vandaag wel erg last van krampjes. En alsof het borrelt in m’n onderbuik haha. Maargoed ik vind het onderscheid tussen mijn darmen of baarmoeder best lastig. Dus het kunnen ook m’n darmen zijn. ?
 
Met mn eerste zwangerschap was ik minder bezig met zwanger worden en meer bezig met mn amandel operatie die ik 1 dag na mn nod had. Ik herinner me nog dat mn tepels ineens erg gevoelig waren maar ik kan me niet meer herinneren of het voor of na mn positief test was (3 dagen na nod). Ik heb toen heeeeel lichtjes positief getest en 2 dagen later had ik een knal test. Gelijk positief. Vanaf toen veel kramp, opgeblazen gevoel en 1 week later alleen maar misselijk. Kon niks binnen houden. Dus het kwam wel allemaal wat later. V.a. een week of 6 merkte ik pas echt dat ik zwanger was.
Ook ik kan het nie onderscheiden hoor haha. Ik voel ook van alles maar no idea waar het vandaan komt hihi
 
Spannend dames, het komt snel dichterbij. Hopelijk hebben de meesten een positieve test eind van deze week!
Hier 9 april nod, ben erg moe en last van mn borsten. Maar vooral mn borsten heb ik ook voordat mn menstruatie begint... dus ik probeer niks te hopen. Maar de spanning begint nu te komen..
Hoe dealt de rest met spanning?
 
Ik vind het erg lastig! Heb morgen of overmorgen mijn n.o.d. ik merk dat ik nu wel erg gefocust ben op alles wat ik voel. Bij ieder minuscuul steekje vraag ik mezelf af wat het is.. 
 
Terug
Bovenaan