Na de bevalling

je staat erbij hoor en alles is actief... ik hoop dat je t iets vindt!

Sas, als ik wil inloggen met mijn naam en wachtwoord, krijg ik de melding dat ik een foutieve naam gebruikt heb. Wat doe ik verkeerd ?

Haai Debby, nice to meet you

@ Sas: tja 1 januari lijkt MIJ persoonlijk een prima datum. We kunnen dan hier een berichtje plaatsen voor de moeders die (nu sowieso) niet elke dag op het forum zijn. Dan weten ze in ieder geval waar we gebleven zijn. En beval je wel in januari is dat nog geen probleem....daar kletsen we dan gewoon verder toch?

Hé Jantina, alles kits ?

Oeps, Sas, ik weet al waarom ik er niet in kon. Ik zag het gisteravond toen ik het forum afsloot, ik had die link in de mail helemaal niet aangeklikt, lomp hè
1 Januari is zeker een goeie datum, duidelijker kan niet, toch ?! Dat kan niemand vergeten, zo'n datum.

Hoi meiden,
Ook ik heb me aangemeld bij  het nieuwe forum onder mijn naam sonnie! Nu nog uitzoeken hoe dat moet met het plaatsen van een plaatje en een banner....
Gisteren kon ik op de een of andere manier ineens niet meer inloggen enzo, heel vreemd. Vandaar dat ik er nu gewoon weer ben!
Gr. Sonja

@ Sonja: in je profiel bij onderschrift vul je een code in. Bijvoorbeeld een babybanner...het ligt er even aan of je html aan of uit hebt staan (staat links in hetzelfde vak) welke code je moet gebruiken.
Helemaal onderaan kun je heel simpel een plaatje vanaf je computer uploaden OF van een andere site en dan vul je gewoon de url in. Het komt vast helemaal goed.

@ Bibi: goed dan! 1 Januari gaan we over!

Terug
Bovenaan