[quote quote=10156558]Hi Bananenmaan, Ik was net afgestudeerd en had een geweldige baan. Ik had (voordat ik moeder werd) altijd heel veel ambities omtrent mijn carrière. Totdat de dag dat ik beviel en mijn wonder op mn borst kreeg. Alles (carrière) leek maar bijzaak te zijn. Ik zat er enorm tegenop om te gaan werken naar mijn lange verlof. De tranen schoten iedere keer weer op als mijn man en ik het over mijn werk hadden. Waarop we vervolgens een goed gesprek hebben gehad en tot de conclusie kwamen dat het fijner is (voor mijzelf en mijn kleine) als ik thuis blijf. Als ze naar school gaat, ga ik weer werken. Of althans als de jongste naar school gaat haha. Financieel komen we prima uit, er zitten weliswaar geen driedubbele super deluxe vakanties bij, maar met 1 vakantie en leuke uitstapjes zijn we ook gelukkig.[/quote]
Wat ik me altijd afvraag als ik zoiets lees, is of je man ook tranen in zijn ogen heeft als hij gaat werken? Gaat hij ook stoppen? Hebben jullie het hierover gehad?
Waarom direct zulke rigoureuze beslissingen nemen voor de komende 6 tot 10 jaar, terwijl je nu nog onder de hormonen zit?