Na hoeveel rondes waren jullie zwanger?

Ronde 5 zwanger. Ik was sinds ik was gestopt met de pil veel alerter op alles wat ik voelde in mijn cyclus. Dus niet echt dat mijn lichaam me voor de gek hield ofzo, maar gewoon dat ik toen pas dingen ging merken die me voorheen nooit waren opgevallen. Daardoor wel een paar keer flink teleurgesteld geweest door de negatieve test. Mijn eerste 2 cycli naar de pil waren wel erg vreemd. Heel kort. Ik vermoed dat ik toen niet eens een eisprong heb gehad. 

In de 8e ronde was het raak. Op het moment dat we er het minst mee bezig waren ivm drukte op het werk ? Nu 26+4 weken zwanger van een meisje ?

Eerste ronde raak en tot nu toe een heerlijke zwangerschap geen last gehad geen dag misselijk of iets. Alleen schopt onze karate meid me flink vroeg wakker ondertussen elke dag rond half 5. (ben ondertussen 25 weken) :) 

Na 5 rondes (echt) proberen kreeg ik een positieve test! Nu 38 weken zwanger.

Paar maanden geleden was het raak na 3x, dit werd een mk. Daarna hebben we besloten om het ff op een laag pitje te zetten. Ook mijn lichaam heeft me voor de gek gehouden. Na 2 rondes dacht ik dat het raak was. Pijnlijke borsten, misselijk, etc. Maar bleek niet zwanger te zijn. 2 rondes later dus wel, uiteindelijk dus 5 rondes geduurd.

Xx

Terug
Bovenaan